خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ نقش آفرینی اختاپوس رسانه ای دنیا در اغتشاشات اخیر

حسین جلالی گفت: خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خواسته آنها را مرتب شبکه های بی بی سی و اینترنشنال تکرار می کند و آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس هر شب اعلام می کنند که ما در کنار اغتشاشگران هستیم. حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با فت فتو؛ با […]

حسین جلالی گفت: خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خواسته آنها را مرتب شبکه های بی بی سی و اینترنشنال تکرار می کند و آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس هر شب اعلام می کنند که ما در کنار اغتشاشگران هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با فت فتو؛ با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح کشور گفت: برخی اوقات در فرسایشی شدن اغتشاشات خیر و حکمتی است که شاید ما از آن اطلاع نداریم؛ هم اکنون نزدیک به دو ماه از شروع آشوب ها و اغتشاشات در کشور گذشته است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با ایجاد تجمعات و اغتشاشات، اولین کار این است که لیدر یک جریان و سرنخ های آنها پیدا می شوند و در هر حادثه ای می بینیم که چندین گروه، انبار، افراد مغرض، کینه توز و جاسوس شناسایی می شوند و البته ممکن است در صحنه اقدامی صورت نگیرد؛ اما ساعاتی بعد از آن جریان افراد بلافاصله دستگیر و شبکه کشف می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هم اکنون آماری که در کشور داریم این است که طی دو ماه گذشته در کل کشور تعداد افراد شرکت کننده در تجمعات و اغتشاشات به کمتر از نیم میلیون می رسد و بنابراین این جمع نسبت به جمعیتی که ما داریم، جمع زیادی نیست؛ اما دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی باید از قبل تدابیر لازم را می اندیشیدند.

اغتشاشات اخیر جنگ ترکیبی و برنامه ریزی شده است

وی ابراز کرد: تفاوتی که این فتنه و اغتشاش با فتنه های اخیر در سال های ۷۸، ۸۸ و ۹۶ دارد این است که ابهام و سردرگمی در این فتنه وجود ندارد؛ چرا که دست دشمن و خارجی ها در این میان عیان است و دیده می شود و این مسئله از شعارها، حرف ها و خشونتی که به خرج می دهند، استفاده از سلاح های سخت و سردی که انجام می شود، می توان متوجه شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این اغتشاشات، جنگ ترکیبی و یک جنگ طراحی، برنامه ریزی شده، خشن و تشکیلاتی است و کاملا تابع یک مرکز فرماندهی واحد قرار دارد و بنابراین مسئولان ما نباید فکر کنند که این اتفاقات یک لکه است؛ افراد حاضر در اغتشاشات کاملا آموزش دیده وارد میدان می شوند و لذا نباید گمان کنیم که پیدایش لکه ها و اتفاقات در یک نقطه تصاوفی و اتفاقی است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: اشتباهی که دبیر شورای امنیت ملی می کند، این است که فکر می کند که یک صحنه اتفاقی و تصادفی است در حالی که مشخص است این اقدامات برنامه ریزی شده و مدیریت شده است و کاملا نگاه آنها براندازانه است.

خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی افزود: برخی از مسئولان و نمایندگان مجلس می گویند که ما باید صدای معترضین را بشنویم در حالی که آنها حرفی برای گفتن ندارند؛ فردی این مسئله که باید صدای معترضین را بشنویم را به من عنوان کرد و به او گفتم شما برو و حرف آنها را بشنو و به ما منتقل کن و ما پیگیری می کنیم و زمانی که رفت با سلاح سرد و شکاری مواجه شد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: زبان اغتشاشگران، زبان خشونت است نه زبان گفتگو، ما برای کسی می توانیم میدان اعتراض تعریف کنیم و با او صحبت کنیم که زبان آن فرد، زبان گفتگو باشد و زمانی که آن فرد حرف برای گفتن ندارد، منطق ندارد، نمی توان با او حرف زد.

وی ابراز کرد: خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است و خواسته آنها را مرتب شبکه های بی بی سی و اینترنشنال تکرار می کند و آمریکا، فرانسه، آلمان و انگلیس هر شب اعلام می کنند که ما در کنار اغتشاشگران هستیم؛ دشمنان جمهوری اسلامی ایران بغض و کینه چهل و چهار ساله از ایران به دل دارند و این کینه خود را به نحوی نمایان می کنند.

مماشات با اغتشاشگران معنا ندارد/ لزوم اقدام دبیر شورای امنیت ملی در شرایط کنونی

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مماشات و مدارا با این جماعت معنا ندارد، در برابر این جماعت گفتگو و کوتاه آمدن، معنا ندارد؛ این جماعت با خون، خونریزی، آشوب و اغتشاش به میدان آمده اند و متناسب با همان ها باید حرکت کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با اشاره به مطلب فوق عنوان کرد: دبیر شورای امنیت ملی مقداری مسئله را ساده گرفته است و گمان می کند که همین که واکنش سریع نشان نمی دهیم و کوتاه می آییم، مسئله حل می شود و دشمن گمان می کند که عدم واکنش ما و کوتاه آمدن ما به منزله عقب نشینی است و این در حالی است که نباید گفت که ما عقب نشینی کرده ایم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما تعبیر و اقدام دبیر شورای امنیت ملی را در این شرایط لازم و ضروری می دانیم؛ چرا که درست است نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه وارد میدان شده اند اما مرکز فرماندهی و برنامه ریزی شورای امنیت ملی است و به نظرم در این زمینه ناهماهنگ هستیم.
 

برنامه ریزی اغتشاشات در خارج از کشور و مجری آن در داخل است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آقای شمخانی، فردی عاطفی، رفاقتی و احساساتی است؛ وی سال ها با جریان اصلاح طلب یا همان جریان چپ کار کرده است و در دولت دوم خردادی ها بوده است؛ آقای شمخانی، آدمی نجیب و محترمی است و در رودربایستی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: درست است که طرح و برنامه ریزی فتنه در خارج است کشور است اما طرح و برنامه ریزی بدون مجری، لغو است و اگر برنامه ریزی کنیم و اجرا نداشته باشیم، کارمان بیهوده است؛ بنابراین کسانی که در خارج از کشور برنامه ریزی کرده اند، قطعا در داخل کشور، مجری دارند و آن مجری هم باید مجری واحدی باشد تا کار را مدیریت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای شمخانی با بسیاری از تفاله های فتنه ۸۸ رفیق است و بنابراین رابطه عاطفی، رفاقت و دوستی وی با افرادی همچون سید محمد خاتمی، بهزاد نبوی، حجاریان، روحانی، ظریف و دیگر افراد بر اصل حقانیت و مظلومیت نظام سایه انداخته و آقای شمخانی دچار اشتباه محاسباتی شده است و گمان می کند اگر رفاقت و دوستی را حفظ کند، بهتر می تواند نظام را حفظ کند.
 

حفظ نظام از اوجب واجبات است

حجت الاسلام و المسلمین جلالی تصریح کرد: حفظ نظام از اوجب واجبات است، از هر واجبی از نماز و روزه نیز واجب تر است، حفظ نظام از حفظ جان امام زمان(عج) هم واجب تر است و بنابراین حفظ نظام اسلامی بر رابطه با سید محمد خاتمی، مقدم است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده بهترین کد امنیتی را می دهم و اگر همه به این کد امنیتی توجه کنند، مسائل کشور جمع می شود، عنوان کرد: بیش از نود درصد مطبوعان پایگاه اغتشاشگران و آشوبگران است و این مطبوعات از بیت المال، نان و نمک کشور استفاده می کنند اما برای دشمن کار می کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: سید محمد خاتمی امروز به عنوان چهره صلح حاضر می شود و بیانیه می دهد که من از جمهوری اسلامی می خواهم که از خشونت اجتناب کند و این در حالی است که باید سوال شود که خشونت را چه کسی ایجاد می کند و چه کسانی از سلاح سرد استفاده می کنند؟ آقای خاتمی به جای محکوم کردن این مسائل، جای جلاد و شهید را دارد عوض می کند و می گوید که هم اغتشاشگران و هم جمهوری اسلامی از اعمال خشونت اجتناب کنند؛ وی جمهوری اسلامی مظلوم را در کنار آشوبگران قرار می دهد.
 

نقش آفرینی اختاپوس رسانه ای دنیا در اغتشاشات اخیر

وی گفت: فردی که هشت سال رئیس جمهوری کشور را به عهده داشته، هم اکنون فرماندهی جریان فتنه را به صورت نامحسوس و در سایه توسط ابوموسی اشعری خاتمی خواسته و یا ناخواسته دارد انجام می شود و در این شرایط دبیر شورای امنیت ملی چرا برخورد نمی کند؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما باید در این جریانات و اغتشاشات، کدهای امنیتی و افراد پشت صحنه را پیدا کنیم؛ البته افرادی که از سر احساسات به میدان می آیند و شعار می دهند، بچه های ما هستند و تقصیری ندارند؛ مقصر این جریانات و کدهای امنیتی که جماعت طراح و برنامه ریز می دهند، است که این ها باید شناسایی شوند.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر غول، اختاپوس و مافیای رسانه ای دنیا به میدان آمده اند، خاطر نشان کرد: این جریان برخی از ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی ها را در کاخ شیشه ای برده و در جو اتمسفر رسانه ای قرار داده اند و آنها تنها صدای غول رسانه ای دنیا را می شوند و نه صدای جمهوری اسلامی ایران و اقداماتی که انجام داده است.

انتهای پیام/م

 




خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ نقش آفرینی اختاپوس رسانه ای دنیا در اغتشاشات اخیر

منبع:آرمـان
? خواسته اغتشاشگران، خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی است/ نقش آفرینی اختاپوس رسانه ای دنیا در اغتشاشات اخیر