خواستار افزایش اعتبارات ملی در راور هستیم

فرماندار راور گفت: با توجه به خسارات متعدد در سیل و خشکسالیهای اخیر خواستار افزایش اعتبارات ملی در شهرستان راور هستیم. به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ در راستای پیگیری مسائل حوزه جهاد و کشاورزی جلسه‌ای با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی راور , رئیس کشاورزی استان، در محل […]

فرماندار راور گفت: با توجه به خسارات متعدد در سیل و خشکسالیهای اخیر خواستار افزایش اعتبارات ملی در شهرستان راور هستیم.

به گزارش سرویس اجتماعی«نذیر کرمان» به نقل از روابط عمومی فرمانداری راور؛ در راستای پیگیری مسائل حوزه جهاد و کشاورزی جلسه‌ای با حضور فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی راور , رئیس کشاورزی استان، در محل سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

رضا عباسی فرماندار راور خواستار افزایش اعتبارات ملی و سیل با توجه به خسارت کالاهای سیلاب و خشکسالی به قنوات و پرداخت تسهیلات جهت خرید تراکتور و ادوات کشاورزی و پیگیری مسئله خاموشی موتور پمپ‌ها و تخصیص اعتبار از محل یک درصد درآمد معادن شد.
 
در پایان این جلسه بیگلری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، ضمن ارائه اقداماتی که در راستای برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی استان برای سال ۱۴۰۲ قول پیگیری این موارد را داد و مقرر شد با مدیران حوزه جهاد و کشاورزی بازدید میدانی از مجموعه شهرستان راور داشته باشند.

انتهای پیام/کمساری




خواستار افزایش اعتبارات ملی در راور هستیم

منبع:آرمـان
? خواستار افزایش اعتبارات ملی در راور هستیم