خمس: تراکتور ثابت کرد اهل وقت‌کشی نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت تیمش برابر گل گهر ثابت کرد که اهل وقت تلف‌کردن نیست. به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با یک گل میزبانش، گل گهر، را در سیرجان شکست دهد. پاکو خمس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت تیمش برابر گل گهر ثابت کرد که اهل وقت تلف‌کردن نیست.

به گزارش نذیر کرمان، تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با یک گل میزبانش، گل گهر، را در سیرجان شکست دهد.

پاکو خمس در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی سختی بود. رقابت خیلی نزدیک بود و سعی کردیم در تمامی دقایق با برنامه کار کنیم و در هر لحظه، آن چیزی را که باید، انجام دهیم. این نتیجه برای ما بسیار ارزشمند است زیرا خارج از خانه مقابل تیمی سخت بازی کردیم و توانستیم نتیجه بگیریم.

او افزود:‌ در واقع به کاری که بقیه تیم‌ها انجام می‌دهند احترام می‌گذارم. فکر می‌کنم وقت تلف‌کردن کار درستی نیست و بچه‌های من امروز اصلا خودشان را زمین نینداختند تا به صورت غیر حقیقی تیم پزشکی ما وارد زمین شود. فوتبال مهم‌تر از همه این چیزهاست. کاری که برخی تیم‌ها برای وقت‌کُشی می‌کنند،‌ فیرپلی و منصفانه نیست. انجام‌دادن این کارها درست نیست. تیم من این کار را انجام نداد و این موضوع را امروز ثابت کرد.

انتهای پیام




خمس: تراکتور ثابت کرد اهل وقت‌کشی نیست

منبع: ایـسنا
? خمس: تراکتور ثابت کرد اهل وقت‌کشی نیست