خلیج فارس در رصد کامل نیروی دریایی قرار دارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز کاملاً بر منطقه مسلط هستیم و اشراف کامل اطلاعاتی بر آب‌های منطقه داریم و در همه نقاط خلیج فارس و دریاها و هر کجا که نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارد، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان دادیم. به گزارش فت فتو از کرمان، دریادار پاسدار […]

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز کاملاً بر منطقه مسلط هستیم و اشراف کامل اطلاعاتی بر آب‌های منطقه داریم و در همه نقاط خلیج فارس و دریاها و هر کجا که نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارد، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان دادیم.

به گزارش فت فتو از کرمان، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۸ دی‌ماه با حضور در گلزار شهدای شهر کرمان به مقام سیدالشهدای مقاومت ادای احترام کرد.

دریادار تنگسیری در حاشیه این مراسم بیان کرد: توفیق نصیب ما شد در دومین سالگرد شهادت سیدالشهدا مقاومت در گلزار شهدا کرمان حاضر شویم و با فرمانده‌ خود عهد می‌بندیم که راهش را ادامه می‌دهیم و همان مسیری که او برای حمایت و پشتیبانی از ولایت و مردم دنبال کرد را ادامه بدهیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حاج قاسم ابعاد مختلفی داشت و فراتر از مسائل بارز اخلاقی و یک فرمانده نمونه بود. ما باید مکتب او را که مکتب ولایتمداری و زنده کردن مقاومت است زنده نگه داریم.

تنگسیری با اشاره به رفاقت طولانی خود با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سال ۶۳، بیان کرد: حاج قاسم در میدان نبرد به حدی اخلاص داشت که نمی‌توانستیم تشخیص بدهیم که او فرمانده است و در دوره‌های بعد رسیدن به درجه سرلشکری و دریافت بالاترین مدال یعنی ذوالفقار، هیچ فرقی در اخلاقیات او ایجاد نکرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم را باید بیشتر بشناسیم، گفت: مردم با عشق به حاج قاسم از روز شهادتش هیچگاه مزار او را خالی نگذاشتند و این نشان می‌دهد که حاج قاسم با خدا معامله کرد و اعتقاد من این است یکی از یارانی که با امام زمان(عج) خواهد آمد حاج قاسم است.

دریادار تنگسیری با گرامیداشت یاد شهدای کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله، گفت: آن‌ها دلاور مردان و شجاعانی بودند که در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی در خط‌شکنی و عبور از موانع نمونه بودند و ما امروز به آن‌ها افتخار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهادت حاج قاسم روح شهامت، جوانمردانی و شجاعت را در ما دمید و از زمانی که حادثه هولناک شهادت حاج قاسم پیش آمد، عهدی بستیم و هر زمان که دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی وارد خلیج فارس می‌شوند به سمت آب‌های کشورهای عربی می‌روند و در آب‌های ما حضور ندارند که این نشان می‌دهد ما به عنوان شاگردان حاج قاسم در برابر دشمنان ایستاده‌ایم.

دریادار تنگسیری توقیف نفتکش را نمونه‌ این ایستادگی دانست و با بیان اینکه تمام رزمندگان نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از روح شهدا و بدون ترس در مقابل دشمن حاضر می‌شوند، ادامه داد: امروز ما کاملاً بر منطقه مسلط هستیم و در آب‌های منطقه رصد و اشراف کامل اطلاعاتی داریم و در کل خلیج فارس و دریاها و هر کجا که نیروی دریایی سپاه و ارتش حضور دارد، اقتدار جمهوری اسلامی را نشان دادیم.

انتهای پیام




خلیج فارس در رصد کامل نیروی دریایی قرار دارد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? خلیج فارس در رصد کامل نیروی دریایی قرار دارد