خط انتقال ۲۰۰ کیلومتری آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۲۰۰کیلومتر خط انتقال آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران در حال انجام است اگر خطوط انتقال آب ریسه شود به جیرفت خواهد رسید. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان؛ نشست هم‌اندیشی ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با سران طوایف و متنفذین شهرستان‌های جازموریان و […]

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۲۰۰کیلومتر خط انتقال آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران در حال انجام است اگر خطوط انتقال آب ریسه شود به جیرفت خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی راه آرمان؛ نشست هم‌اندیشی ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان با سران طوایف و متنفذین شهرستان‌های جازموریان و رودبار جنوب شامگاه روز گذشته در زهکلوت برگزار شد.

این نشست با حضور حجت الاسلام کاظم صادقی امام جمعه جازموریان، اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب، علی پرورش فرماندار رودبارجنوب، حجت الاسلام مهدوی راد بخشدار جازموریان و جمعی از سران طوایف و متنفذین با موضوع بررسی شهرستان شدن جازموریان برگزار شد.

وحدت طلاب و سران طوایف لازمه‌ی پیشرفت جازموریان 

حجت الاسلام کاظم صادقی در این نشست با بیان اینکه طلاب نقش پر رنگی در جازموریان دارند، گفت: جازموریان شصت مبلغ تمام وقت دارد که از همه‌ی مبلغان جنوب کرمان جمعیت آن پر رنگ‌تر است.


امام جمعه جازموریان خاطر نشان کرد: وحدت طلاب و سران طوایف لازمه‌ی پیشرفت جازموریان است.

استقرار ادارات جازموریان نیازمند همکاری همه مردم و سران طوایف است

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب بیان کرد: دولت سیزدهم به دنبال حل مسائل و چالش ها هستند و این زمان زیادی را می‌طلبد.

فرماندار رودبارجنوب با بیان اینکه وحدت سران طوایف از ایده‌های سردار دلها در جنوب کرمان است، خاطر نشان کرد: برای استقرار ادارات در جازموریان نیازمند همکاری همه مردم و سران طوایف هستیم.

قومی بودن یکی از ویژگی‌های بارز جنوب کرمان برای حل مشکلات است

ناصر بهروز جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان در جمع معتمدین شهرستان‌های رودبارجنوب و جازموریان گفت: مهم‌ترین سرمایه‌ی این کشور انسان است و اگر شما بزرگانی هستید در این جمع این خداست که این فرصت را در اختیار شما قرار داده است و هر آنچه هست از الطاف الهی است.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: در لحظاتی که توان و مسئولیت داریم را قدر بدانیم، کار تقسیمات کشوری شهرستان شدن جازموریان تمام شده است و منتظر اعلام رسمی از طریق استانداری هستیم.

ناصر بهروز با بیان اینکه شهرستان شدن جازموریان از برکات انقلاب است، اظهار کرد: اگر نگاهی به گذشته این منطقه داشته باشیم برکات انقلاب را بیشتر لمس خواهیم کرد و باید برای جوانان این منطقه گفته شود تا جوانان قدر دان برکات انقلاب باشند.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: باید دست در دست هم دهیم تا منطقه آباد شود و دلسوز تر از همه برای آبادانی بومیان منطقه هستند. 
وی خاطر نشان کرد: قومی بودن یکی از ویژگی‌های بارز منطقه برای حل مشکلات منطقه جنوب کرمان است که باید این ظرفیت‌ها فعال شود.

خط انتقال ۲۰۰ کیلومتری لوله آب توسط سپاه برای رفع تنش آبی جازموریان 

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله به خدمات سپاه پاسداران در زهکلوت اشاره کرد و افزود: ۲۰۰کیلومتر خط انتقال آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران در حال انجام است اگر خطوط انتقال آب ریسه شود به جیرفت خواهد رسید.

وی عنوان کرد: برای رفع تنش آبی منطقه ۶حلقه چاه حفر خواهد شد که از این تعداد پنج چاه حفر شده و هفت مخزن پانصد تا هزار متر مکعبی آب در منطقه با همکاری دولت برای آبرسانی در حال انجام است، که این اقدامات باید گفته شود.

جانشین فرماندهی سپاه ثارالله گفت: مشکل سیل بند‌های کروچان تا ۷۰ درصد حل شده است و جازموریان با ارتقا به شهرستان شدن اعتبارات افزایش و امکانات نیز ارتقا پیدا می‌کنند.

خدمت به مردم زکات مسئولیت است

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی راد بخشدار جازموریان در جمع معتمدین و متنفذین شهرستان‌های رودبارجنوب و جازموریان گفت: خداوند برای هر مسئولیتی که به ما عطا کرده است، زکات را نیز برای آن در نظر گرفته که خدمت به مردم زکات مسئولیت است.

جنوب کرمان در دهه ۷۰ از خدمات انقلابی حاج قاسم مستفیض است و حاج قاسم سرداری است که بر قلب‌ها حکومت می‌کند.

وی در پایان افزود: درفصل برداشت گندم هستیم سران طوایف برای واجب الهی پیش قدم باشند.

انتهای خبر/پورحیدر




خط انتقال ۲۰۰ کیلومتری آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران

منبع:آرمـان
? خط انتقال ۲۰۰ کیلومتری آب در جازموریان به همت سپاه پاسداران