خط ارتباط اضطراری کره شمالی و کره جنوبی قطع شد

به گزارش گروه جهان خبرگزایر آنا، دولت کره جنوبی روز دوشنبه ادعا کرد که کره شمالی برای چهارمین روز متوالی از پاسخگویی به تماس‌ها از طریق کانال ارتباطی مشترک اضطراری و خط تلفن نظامی خودداری کرده است. دو کره معمولاً دو بار در روز از طریق کانال ارتباطی اضطراری و خط تلفن نظامی تماس برقرار می‌کنند. […]

به گزارش گروه جهان خبرگزایر آنا، دولت کره جنوبی روز دوشنبه ادعا کرد که کره شمالی برای چهارمین روز متوالی از پاسخگویی به تماس‌ها از طریق کانال ارتباطی مشترک اضطراری و خط تلفن نظامی خودداری کرده است.

دو کره معمولاً دو بار در روز از طریق کانال ارتباطی اضطراری و خط تلفن نظامی تماس برقرار می‌کنند. این تماس تنها در روزهای آخر هفته (شنبه و یکشنبه در تقویم میلادی) برنامه‌ریزی نشده است.

وزارت اتحاد کره جنوبی اعلام کرد که کره شمالی «به احتمال زیاد خطوط ارتباطی» با سئول را به صورت یک‌جانبه «قطع» کرده است، زیرا پیونگ‌یانگ از جمعه گذشته به تماس‌های کره جنوبی پاسخ نداده است.

وزارت دفاع ملی کره جنوبی اعلام کرد که این وزارتخانه روز دوشنبه تلاش کرده است از طریق خط تلفن نظامی با کره شمالی تماس بگیرد، اما این تماس‌ها بی‌پاسخ ماندند.

انتهای پیام/




خط ارتباط اضطراری کره شمالی و کره جنوبی قطع شد

منبع:آنـــا
? خط ارتباط اضطراری کره شمالی و کره جنوبی قطع شد