خطیب موقت جمعه سیرجان: دشمنان تلاش دارند موفقیت و اقتدار نظام اسلامی را پنهان کنند

کرمان – فت فتو – امام جمعه موقت سیرجان گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران همیشه درصدد هستند توطئه و نیرنگی برای کمرنگ کردن موفقیت ها و پیشرفت های نظام اسلامی ایجاد کنند لذا کم و کاستی و ضعف ها را بزرگنمایی کرده و کارآمدی و اقتدار به دست آمده را کمرنگ نشان دهند. به […]

کرمانفت فتو – امام جمعه موقت سیرجان گفت: دشمنان قسم خورده ملت ایران همیشه درصدد هستند توطئه و نیرنگی برای کمرنگ کردن موفقیت ها و پیشرفت های نظام اسلامی ایجاد کنند لذا کم و کاستی و ضعف ها را بزرگنمایی کرده و کارآمدی و اقتدار به دست آمده را کمرنگ نشان دهند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسین حیدری در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و دیدار تصویری ایشان در ۱۹ دی سال جاری با مردم قم اشاره کرد و افزود: دشمنان فتنه های متعددی را طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی طراحی کردند اما با بصیرت و حضور مردم در صحنه این فتنه ها خنثی شد و انقلاب بالندگی بیشتری پیدا کرد.

وی اظهار داشت: ما در دفاع مقدس با همه امکاناتی که شرق و غرب و مرتجعین منطقه داشتند با غیرت دینی مردم و بسیج عمومی پیروز شدیم و دشمنان می خواهند این غیرت دینی و همبستگی نباشد.

حجت الاسلام حیدری عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم  انقلاب اسلامی فرمودند، تقویت امید لازمه چشم انداز خوب آینده کشور است و استکبار جهانی و غرب به دنبال گرفتن احساس امید و موفقیت ها از جامعه و مردم بوده و با هیمن حربه نیز درصدد هستند، اقتدار حضور مردم را در صحنه های مختلف سیاسی، دینی و فرهنگی کمرنگ جلوه دهند که دشمنی آمریکا از همین جا شناخته می شود چون نظام ما مظهر اعتماد دینی مردم است.

خطیب موقت جمعه سیرجان به فتنه های متعدد آمریکا و دشمنان پرداخت و گفت: دشمن تهاجم و جنگ را در ابتدای پیروزی انقلاب بر ما تحمیل کرد اما دوران دفاع مقدس با حضور مردم به پیروزی ملت ایران منتهی شد.

وی ادامه داد: پس از آن نیز فتنه های متعدد از جمله فتنه نهم دی ماه ۸۸ رقم خورد اما حضور باشکوه و گسترده مردم در خاموش کردن فتنه، تشییع باشکوه سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرهای مختلف ایران اسلامی و تشییع دیگر شهدا با حضور بی نظیر مردم از مصادیق استحکام انقلاب بود که خود را نشان داد.

وی اظهار داشت: حضور مردم در صحنه، ارکان پیروزی و قدرت است که بدون وحدت و انسجام، بدون شناخت دقیق مواضع دشمن به دست نیامده است .

حجت الاسلام حیدری به ۱۳ جمادی الاول سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و فرزندان شهدا اشاره کرد و افزود: تربیت فرزندان صالح بود که توانست جوانانی برومند و مسلمان را برای دین اسلام پرورش دهد.

وی ادامه داد: اگر ام البنین در کربلا نبود اما امام و پیشوای خود را شناخت و برای یاری دین، فرزندان خود را فدا کرد تا امروز دین اسلام مقتدر و پابرجا باشد که امروز هم مادران و همسران شهدا در ادامه مسیر اسلام را یاری کردند.

وی به تشییع باشکوه ۲۵۰ شهید با حضور گسترده مردم در مناطق مختلف پرداخت و گفت: صبر و استقامت خانواده شهدا ستودنی است و پیام شهدا در هر زمان برای امت اسلام ایستادگی در برابر استکبار و دشمنان اسلام است و باید با این نگاه در برابر دشمن ایستادگی کنیم.




خطیب موقت جمعه سیرجان: دشمنان تلاش دارند موفقیت و اقتدار نظام اسلامی را پنهان کنند

منبع: ایرنـا
? خطیب موقت جمعه سیرجان: دشمنان تلاش دارند موفقیت و اقتدار نظام اسلامی را پنهان کنند