خطیب جمعه رفسنجان: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه طریق است

کرمان- فت فتو- امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نامگذاری سال جاری تحت عنوان “تولید، دانش بنیان و کارآفرین” از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار نیست بلکه ارائه طریق است. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن تبریک سال جدید و دعوت همگان به […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه موقت رفسنجان گفت: نامگذاری سال جاری تحت عنوان “تولید، دانش بنیان و کارآفرین” از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی شعار نیست بلکه ارائه طریق است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته رفسنجان ضمن تبریک سال جدید و دعوت همگان به رعایت تقوا الهی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری همواره راهگشاست.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تولید ملی همراه با ۲ نکته دانش بنیان و کارآفرین تأکید دارند و فرمودند، تولیدی ارزشمند است که با کیفیت و مبتنی بر دانش بنیان باشد و محصولات آن بتواند با دنیا رقابت کند و البته این تولید باید اشتغالزایی هم داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: در تحقق شعار امسال، بسیاری از جوانان تحصیلکرده می توانند صاحب شغل شوند و ازدواج کنند و در نتیجه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت کشور که دغدغه مقام معظم رهبری است رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: تحقق شعار امسال موجب ایجاد تأثیرات روانی مثبت در جامعه می شود و احساس عزتمندی را در ملت به وجود می آورد؛ همچنین معظم له فرمودند من به این دولت اعتماد دارم زیرا مردمی است و علاقه به کار جهادی دارد.

امام جمعه موقت رفسنجان خاطرنشان کرد: دولت با دارا بودن این روحیه چندگانه می تواند نیت ها و اهدافی که در پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی است را تحقق عینی و عملی ببخشد.

حجت الاسلام حسینی همچنین اظهار داشت: دوم فروردین سال ۱۳۴۲ مصادف با هجوم به مدرسه فیضیه و ضرب و شتم طلاب و مردمی که مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) را برپا کرده بودند، است.

وی ادامه داد: هدف دشمن این بود که روحانیت بخصوص شخص اول روحانیت (امام خمینی) را از نظرها بیندازند و زیر سوال ببرند و از طرفی کسی جرأت نکند علیه نظام شاهنشاهی حرفی بزند امّا با این عمل جرقه نهضت انقلاب ایجاد شد و امام در تبعید نیروسازی کرد و در بهمن ۵۷ این قیام به ثمر نشست.

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: دوم فروردین همچنین مصادف با روز جهانی آب است؛ این روز در مجمع سازمان ملل به تصویب رسید که باید در مصرف آب صرفه جویی کرد تا نسل های آینده از این نعمت محروم نمانند.

وی ارتحال سرپرست سابق حجاج ایرانی، حجت الاسلام محمدی ری شهری را به جامعه روحانیت و مام معظم رهبری و مردم تسلیت گفت و به دوم فروردین سال ۱۳۶۱ که مصادف با عملیات فتح المبین است اشاره کرد و افزود: در این عملیات ۲۰ هزار نفر عراقی توسط رزمندگان ایرانی دستگیر شدند.




خطیب جمعه رفسنجان: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه طریق است

منبع: ایرنـا
? خطیب جمعه رفسنجان: نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی رهبر معظم انقلاب ارائه طریق است