خطیب جمعه رفسنجان: ساختمان‌سازی بدون رعایت اصول مهندسی خیانت است

کرمان-فت فتو- امام جمعه موقت رفسنجان ضمن اشاره به موضوع ریزش مجموعه متروپل و حادثه از دست رفتن تعدادی از هموطنانمان را به مردم آبادان تسلیت گفت و افزود: افرادی که پروژه های عمرانی را بدون رعایت اصول مهندسی و استاندارد، می سازند به مردم خیانت می کنند. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام سیدمحمود […]

کرمان-فت فتو- امام جمعه موقت رفسنجان ضمن اشاره به موضوع ریزش مجموعه متروپل و حادثه از دست رفتن تعدادی از هموطنانمان را به مردم آبادان تسلیت گفت و افزود: افرادی که پروژه های عمرانی را بدون رعایت اصول مهندسی و استاندارد، می سازند به مردم خیانت می کنند.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی نسب در خطبه های نماز جمعه رفسنجان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: افرادی که ساخت پروژه های عمرانی را متقبل می شوند و مسئولینی که بر ساخت آن ها نظارت می کنند نباید سهل انگاری کنند زیرا یک اشتباه می تواند منجر به بروز حوادث غم انگیز و جبران ناپذیر شود.

وی ادامه داد: خداوند دوست دار بندگانی است که برای خلق خدا در هر کاری وارد می شوند کار را متعهدانه انجام دهند و برای پیشگیری از وارد آمدن خسارت جانی و مالی به افراد،  اصول و قوانین مختص آن کار را بکار می گیرند.

حجت الاسلام حسینی نسب بیان کرد: بنابراین کسانی که مطابق استانداردها در ساخت پروژه های عمرانی رفتار نمی کنند، خائن محسوب می شوند و باید محاکمه شوند.

وی همچنین ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و افزود: رهبر انقلاب اسلامی درباره شخصیت امام فرمودند، انقلاب اسلامی بی نام خمینی (ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

حجت الاسلام حسینی نسب خاطرنشان کرد: امام با همکاری بسیجیان خواب راحت را از چشمان استکبار سلب کرد و توانست ملت را از بند استعمار و استبداد نجات دهد.

وی در ادامه به سالروز قیام ۱۵ خرداد اشاره کرد و گفت: نقطه شروع انقلاب اسلامی ۱۵ خرداد بود، در آن روز امام را به تبعید بردند، مردم قیام کردند و جمع زیادی از آن ها در این قیام به شهادت رسیدند لذا این روز نقطه عطفی در انقلاب اسلام بود.




خطیب جمعه رفسنجان: ساختمان‌سازی بدون رعایت اصول مهندسی خیانت است

منبع: ایرنـا
? خطیب جمعه رفسنجان: ساختمان‌سازی بدون رعایت اصول مهندسی خیانت است