خستگی، عامل توقف مس مقابل هوادار

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش به دلیل خستگی نتوانست هوادار را شکست دهد. به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر هوادار در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: به بازیکنان و کادر فنی هوادار تبریک می‌گویم. یکی […]

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است تیمش به دلیل خستگی نتوانست هوادار را شکست دهد.

به گزارش فت فتو، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر هوادار در نشست خبری این دیدار حاضر شد و اظهار کرد: به بازیکنان و کادر فنی هوادار تبریک می‌گویم. یکی از ضعیف‌ترین بازی‌های فصل ما بود که دلیل آن هم فکر می‌کنم خستگی بازیکنانم بود زیرا در بازی قبلی ۹۵ دقیقه، ۱۰ نفره بودیم اما مجبور بودیم برای بازی امروز تیم را مهیا کنیم.

وی ادامه داد: می‌توانستیم بهتر از این باشیم اما این اتفاق نیافتاد. از تاکتیک حریف روی ضربات ایستگاهی آشنایی داشتیم اما متاسفانه روی یکی همین ضربات ایستگاهی گل خوردیم. در ۱۰ دقیقه پایانی تیم برتر بودیم و یک موقعیت خطرناک هم داشتیم که متاسفانه گل نشد. متاسفانه هفته گذشته ۹۵ دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم و بازیکنانم رشادت به خرج دادند و امروز تاوان آن رشادت را دادیم. لیگ امسال که لیگ فشرده‌ای بود و تیم‌ها هر ۴ روز یک بار بازی می‌کنند را امیدوارم بتوانیم تا انتها ادامه دهیم و تیم را در جایگاهی که شایسته است، حفظ کنیم.

انتهای پیام




خستگی، عامل توقف مس مقابل هوادار

منبع: ایـسنا
? خستگی، عامل توقف مس مقابل هوادار