خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیل به مددجویان کرمانی

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیل به مددجویان جنوب کرمان خبر داد. فت فتو کرمان – یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یکی از محوری‌ترین کار‌های این نهاد را ایجاد اشتغال برای خانوار‌های تحت حمایت به منظور رسیدن به درآمد پایدار و […]

مدیر کل کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمان از خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیل به مددجویان جنوب کرمان خبر داد.

فت فتو کرمان – یحیی صادقی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: یکی از محوری‌ترین کار‌های این نهاد را ایجاد اشتغال برای خانوار‌های تحت حمایت به منظور رسیدن به درآمد پایدار و باثبات است.

او می‌گوید: با توجه به حجم بالای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و همچنین مشکلاتی که این خانواده‌ها دارند از همان ساعات اولیه بعد سیل در منطقه حضور پیدا کردیم و بررسی میدانی میزان خسارت وارد شده به مددجویان تحت حمایت را انجام دادیم.

به گفته صادقی خوشبختانه بر اثر سیل خسارت جانی به کسی وارد نشده بود، ولی متاسفانه ۴۰ میلیارد تومان خسارت به مسکن، طرح‌های اشتغال و وسایل ضروری منازل مددجویان وارد شده است.

صادقی گفت: از همان روز اول رئیس کمیته امداد کشور پیگیر موضوع بودند و گزارش لحظه‌ای از مناطق سیل‌زده می‌گرفتند و  نسبت به پرداخت یک ماه حقوق مازاد برای خانواده‌های سیل زده قول مساعد داد که به حساب این خانوار‌ها واریز شد.

او گفت: در خصوص تامین لوازم ضروری منزل مددجویان هم طبق صحبتی که رئیس کمیته امداد کشور با بنیاد مستضعفان داشتند قول تامین وسایل ضروری مددجویان آسیب دیده را داده اند.

به گفته او ۲۱۲ طرح اشتغال این نهاد در حوزه کشاورزی خسارت دیده و یا از بین رفته اند که برآورد خسارت وارد شده به این طرح ها حدود ۱۹ میلیارد تومان است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان در ادامه ضمن تشریح مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های سفر دو روزه خود به جنوب کرمان گفت: بخشی از سفر دو روزه‌ای که به جنوب کرمان داشتیم مربوط به بازدید از مناطق سیل زده و بخشی دیگر نیز بازدید از پروژه مسکن مهری در شهرستان کهنوج است که سال‌ها به کندی پیش رفته و چندین بار با پیمانکار و سازنده مذاکراتی در خصوص واگذاری تعدای از این واحد‌های مسکونی بلاتکلیف برای مددجویان فاقد مسکن در کل شهر‌های جنوبی انجام دادیم تا بتوانیم بخشی از مشکل مسکن آن‌ها را برطرف کنیم.

او از دیگر اهداف سفر دو روزه خود به جنوب کرمان را افتتاح ۱۰ واحد مسکونی مددجویان که با همکاری بنیاد خیریه وفاق سبز علوی پارسال در روستای بوئینگ زهکلوت کلنگ زنی شده اعلام کرد و گفت: همچنین با همکاری کمیته امداد و بنیاد وفاق سبز علوی تعدادی جهیزیه بین زوج‌های نیازمند توزیع و جشن تکلیفی نیز برای دانش آموزان روستای بوئینگ با همکاری کمیته امداد برگزار شد.

انتهای پیام/ی




خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیل به مددجویان کرمانی

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? خسارت ۴۰ میلیارد تومانی سیل به مددجویان کرمانی