خسارت میلیاردی توفان و سیلاب در کهنوج

کرمان- قرماندار کهنوج گفت: بر اثر توفان و بارش باران و جاری شدن سیلاب طی چند روز گذشته در کهنوج، ۱۸۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد شد. به گزارش نذیر کرمان، علی شعبانی از خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی توفان، بارندگی، سیل و تگرگ به زیرساخت‌های حوزه راه، مسکن شهری و روستایی، آب، […]

کرمان- قرماندار کهنوج گفت: بر اثر توفان و بارش باران و جاری شدن سیلاب طی چند روز گذشته در کهنوج، ۱۸۲ میلیارد تومان به زیرساخت‌های این شهرستان خسارت وارد شد.

به گزارش نذیر کرمان، علی شعبانی از خسارت ۱۸۲ میلیارد تومانی توفان، بارندگی، سیل و تگرگ به زیرساخت‌های حوزه راه، مسکن شهری و روستایی، آب، برق و حوزه کشاورزی در چند روز گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه طی چند روز گذشته شاهد بارش تگرگ، وزش توفان شدید به همراه گردوغبار و جاری شدن سیل در برخی نقاط شهرستان بودیم، افزود: این حوادث خسارات زیادی بر تأسیسات شهری، روستایی، منازل، باغ‌ها، اراضی کشاورزی، سیل بندها، زیر ساخت جاده‌ها و معابر وارد کرد.

فرماندار کهنوج بیشترین خسارت توفان و سیل را به بخش کشاورزی عنوان و بیان کرد: در بخش کشاورزی به نخیلات، صیفی جات و سیل بندهای مزارع کشاورزی، ۱۶۰ میلیارد تومان خسارت وارد شد.

کد خبر ۵۸۶۱۰۱۷




خسارت میلیاردی توفان و سیلاب در کهنوج

منبع: مــهر
? خسارت میلیاردی توفان و سیلاب در کهنوج