خسارت بارش باران به ۳۰۰ منزل مسکونی کمیته امداد در عنبرآباد

افشاری پور فرماندار عنبرآباد از خسارت بارش باران اخیر در شهرستان عنبرآباد خبر داد. به گزارش فت فتو؛ یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با توجه به بارندگی های اخیر منازل مسکونی دچار آبگرفتگی و نفوذ باران از طریق سقف خانه شده اند. وی اظهارکرد: با توجه به استمرار باران، میزان خسارت وارده پس […]

افشاری پور فرماندار عنبرآباد از خسارت بارش باران اخیر در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

به گزارش فت فتو؛ یزدان افشاری پور فرماندار شهرستان عنبرآباد گفت: با توجه به بارندگی های اخیر منازل مسکونی دچار آبگرفتگی و نفوذ باران از طریق سقف خانه شده اند.

وی اظهارکرد: با توجه به استمرار باران، میزان خسارت وارده پس از بررسی کارشناسان متعاقبا اطلاع رسانی می شود

سرپرست فرمانداری عنبرآباد از مسدودی ۱۴ محور روستایی در پی بارش باران و جاری شدن سیلاب در این شهرستان خبر داد.
وی این محورهای روستایی را در دهستان امجز و نرگسان اعلام کرد و گفت: عملیات بازگشایی پس از فروکش کردن سیلاب انجام می شود.
افشاری پور به قطعی برق روستای سنته در شهرستان عنبرآباد اشاره کرد و گفت: این روستا در اثر شکسته شدن سه تیر برق از شامگاه گذشته تا کنون فاقد برق بوده که با تلاش های انجام شده هم اکنون دارای برق است.

فرماندار عنبرآباد افزود: ۲ اکیپ از هلال احمر آماده امدادرسانی رسانی هستند و در صورت نیاز به روستاهای آسیب دیده اعزام می شوند.

وی تصریح کرد: ناپایداری متناوب هوا وبارش های شدید ورگباری در منطقه ادامه خواهد داشت لذا تمامی اکیپ های امدادی رسانی در منطقه حضور دارند.

یزدان افشاری پور سرپرست فرمانداری عنبرآباد بیشترین میران خسارت این شهرستان را در بخش کشاورزی و محورهای ارتباطی عنوان کرد و گفت: بیشترین خسارت بخش کشاورزی در بخش لوله های آب بوده که خسارت این بخش متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/بهادری 




خسارت بارش باران به ۳۰۰ منزل مسکونی کمیته امداد در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? خسارت بارش باران به ۳۰۰ منزل مسکونی کمیته امداد در عنبرآباد