خسارت بارش‌های مونسونی به ۲۰ راه روستایی جنوب کرمان

فت فتو/کرمان معاون راهداری جنوب استان کرمان از خسارت دیدن ۲۰ راه روستایی تا ظهر امروز به دلیل بارش‌های مونسونی خبر داد. مجتبی رئیسی درباره وضعیت محورهای روستایی در پی بارش ای اخیر به فت فتو می‌گوید: بارش‌های عصر روز گذشته به ۱۵ راه روستایی در منطقه جبالبارز شمالی و ساردوئیه آسیب وارد کرده یا […]

فت فتو/کرمان معاون راهداری جنوب استان کرمان از خسارت دیدن ۲۰ راه روستایی تا ظهر امروز به دلیل بارش‌های مونسونی خبر داد.

مجتبی رئیسی درباره وضعیت محورهای روستایی در پی بارش ای اخیر به فت فتو می‌گوید: بارش‌های عصر روز گذشته به ۱۵ راه روستایی در منطقه جبالبارز شمالی و ساردوئیه آسیب وارد کرده یا مسدود کرده است.

به گفته او، با توجه خطرناک بودن تردد در محورهای واقع در مسیر سیلاب، بنابراین زمان بازگشایی راه‌های روستایی پس از خروج سامانه بارشی خواهد بود. 

طبق اعلام معاون راهداری جنوب استان کرمان، تاکنون به راه‌های اصلی آسیبی وارد نشده است.

او می‌افزاید: بارندگی‌های در قلعه‌گنج باعث خسارت جزئی به پنج جاده روستایی در محدوده جاده مارز و رمشک شده است اما تردد در آنجا برقرار است.

رئیسی با بیان این مطلب که اوج بارش‌ها از عصر امروز آغاز می‌شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود، اوج بارش‌ها در فاریاب و رودبار جنوب باشد و در روز چهارشنبه نیز در ارتفاعات جیرفت و قلعه‌گنج (جاده جاسک و رمشک) بارندگی خواهیم داشت و این سامانه در روز جمعه از استان کرمان خارج خواهد شد.

انتهای پیام




خسارت بارش‌های مونسونی به ۲۰ راه روستایی جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? خسارت بارش‌های مونسونی به ۲۰ راه روستایی جنوب کرمان