خسارات سیل در رودبار جنوب| از بسته شدن راه‌های روستایی تا شکسته شدن سیل‌‌بندها

گروه استان‌ها- فرماندار رودبار جنوب گفت: در سیل و بارندگی‌های اخیر در این شهرستان راه‌های روستایی مسدود سیل‌بند روستای نهضت آباد خاوری شکسته شده است. – اخبار استانها – علی پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار جنوب اظهار داشت: بلافاصله بعد از آغاز بارندگی‌ها و با خبر شدن از وقوع سیل در این شهرستان […]

گروه استان‌ها- فرماندار رودبار جنوب گفت: در سیل و بارندگی‌های اخیر در این شهرستان راه‌های روستایی مسدود سیل‌بند روستای نهضت آباد خاوری شکسته شده است.

– اخبار استانها –

علی پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رودبار جنوب اظهار داشت: بلافاصله بعد از آغاز بارندگی‌ها و با خبر شدن از وقوع سیل در این شهرستان جلسه ستاد بحران با حضور مسئولان تشکیل شد.

وی بیان کرد: پس از این جلسه معاون عمرانی فرمانداری در بخش زهکلوت و فرماندار در شهر مستقر شدند و عملیات اجرایی را به‌صورت شبانه روز آغاز کردیم.

فرماندار رودبار جنوب با بیان اینکه روستای کروچان از توابع بخش جازموریان با ۱۲۰ خانوار به طور کامل درگیر سیل شدند، افزود: تیم اعزامی از هلال احمر استان و شهرستان‌ها به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه روستای چهار شاهی و حیدرآباد نیز درگیر سیل هستند، بیان کرد: سیل‌بند روستای نهضت آباد خاوری شکسته شده و به تمام مزارع زیر دست آسیب رسیده و کاملاً نابود شدند.

تردد در محورهای روستایی جنوب استان کرمان با مشکل روبه‌رو است؛ باز بودن تمامی محورهای شمال استان
آخرین وضعیت سیل در جنوب استان کرمان؛ ۸ روستای قلعه گنج در محاصره سیلاب قرار دارد
اعلام هشدار سطح قرمز در استان کرمان؛ بارندگی‌های شدیدی و احتمال وقوع سیلاب در استان وجود دارد

پرورش با اشاره به اینکه در به بارندگی‌های اخیر و بر اثر جاری شدن سیل در این شهرستان راه‌های روستایی رودبار جنوب مسدود شده است، افزود: راه روستای کروچان کاملاً مسدود و عبور مرور سخت شده است  با این وجود با سخت ترین شرایط خودمان را به روستا رساندیم و در حال کمک‌رسانی و تخلیه آب از داخل منازل هستیم.

انتهای پیام/۵۱۱/ح




خسارات سیل در رودبار جنوب| از بسته شدن راه‌های روستایی تا شکسته شدن سیل‌‌بندها

منبع: تسنــیم
? خسارات سیل در رودبار جنوب| از بسته شدن راه‌های روستایی تا شکسته شدن سیل‌‌بندها