خسارات سیلاب به راه‌های جنوب استان کرمان

کرمان” class=”mauto block”/> سیلاب در چند روز گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد. به گزارش فت فتو، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بازگشایی ۳ مسیر قلعه گنج _فنوج و قلعه گنج جاسک و رودبار زهکلوت در جنوب استان کرمان توسط […]

کرمان” class=”mauto block”/>

سیلاب در چند روز گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرد.


به گزارش فت فتو، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان از بازگشایی ۳ مسیر قلعه گنج _فنوج و قلعه گنج جاسک و رودبار زهکلوت در جنوب استان کرمان توسط عوامل راهداری خبر داد و گفت: سیلاب در چند روز گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های جنوب استان کرمان خسارت وارد کرده است.



مجتبی رئیسی با بیان اینکه اکنون تمامی محور‌های اصلی جنوب کرمان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد گفت: با توجه به حجم بارش‌ها که بیش از بارش یک سال آبی بوده است از امروز کار تیغ زنی و مرمت اولیه راه‌های روستایی در جنوب کرمان آعاز خواهد شد.


وی تامین به موقع اعتبارات برای ساخت و احداث پل‌ها و ابنیه خسارت دیده در مناطق سیل زده را ضروری دانست و گفت: اقدامات اولیه برای ایجاد عبور و مرور ایمن خودو‌ها در مناطق سیل زده انجام شده است و با حمل لوله و ایجاد پل‌های موقت لوله‌ای مسیر‌های آسیب دیده مرمت موقت شده است که بایستی با توجه به بارش‌های پیش رو اقدامات اساسی برای احداث پل‌ها و ابنیه جدید لحاظ شود.


انتهای پیام/




خسارات سیلاب به راه‌های جنوب استان کرمان

منبع: ایـلنا
? خسارات سیلاب به راه‌های جنوب استان کرمان