خریداری و به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری جیرفت

شهردار جیرفت از خریداری و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری در آستانه ایام عید باستانی نوروز خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» هادی ربانی عنوان کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، ارتقاء و به روز شدن تجهیزات حفاظت فردی و اطفای حریق آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری جیرفت قرار گرفت. شهردار […]

شهردار جیرفت از خریداری و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری در آستانه ایام عید باستانی نوروز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» هادی ربانی عنوان کرد: به منظور خدمت‌رسانی بهینه به شهروندان، ارتقاء و به روز شدن تجهیزات حفاظت فردی و اطفای حریق آتش‌نشانی در دستور کار شهرداری جیرفت قرار گرفت.

شهردار جیرفت افزود: با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر توانستیم گامی برای خرید و بروزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی در بخش‌های امداد و نجات و مهار آتش برداریم.

ربانی ادامه داد: موتور برق، دیلم هالیگان، خاموش کننده‌های پودر گاز، شیلنگ آتش‌نشانی، کوپلینگ، نازل، دستکش، کلاه ایمنی عملیاتی، انبر مارگیر، شیر هیدرانت، دستگاه تخلیه دود، چراغ دستی بزرگ و کیسه مار از جمله اقلام در حال خریداری هستند که به زودی برای بهره‌برداری در عملیات‌ها در اختیار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرار خواهند گرفت.

در ادامه مهندس ربانی بیان کرد: سه ماشین سازمان آتش‌نشانی در حال بروزرسانی تجهیزات و تعمیرات اساسی هستند که تا چند ماه آینده به ناوگان آتش‌نشانی اضاف خواهند شد و ایستگاه کهوروئیه و کلرود مجهز به ماشین آتش‌نشانی خواهد شد تا روند خدمات‌رسانی به آن منطقه هم با سرعت بیشتری انجام گیرد‌‌.

ربانی در پایان خاطر نشان کرد: یک ماشین آتش‌نشانی کم‌نظیر که با همکاری اعضای شورا در حال رایزنی هستیم از گمرگ تحویل گرفته شود که این ماشین یکی از بهترین ماشین‌های آتش‌نشانی استان کرمان است.

منبع: پایگاه تحلیلی خبری دقیانوس

انتهای خبر/ امیری
 




خریداری و به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری جیرفت

منبع:آرمـان
? خریداری و به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی شهرداری جیرفت