خروش نمازگزارن جنوب کرمان در پی توهین به قرآن

نمازگزارن در جنوب کرمان پس از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه خود در تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، اقدامات اخیر برخی کشورهای غربی در اهانت به مقدسات مسلمانان را به‌شدت محکوم کردند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، اول بهمن ماه جاری در کشور سوئد، در موج جدیدی از اسلام […]

نمازگزارن در جنوب کرمان پس از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه خود در تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت قرآن کریم، اقدامات اخیر برخی کشورهای غربی در اهانت به مقدسات مسلمانان را به‌شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو، اول بهمن ماه جاری در کشور سوئد، در موج جدیدی از اسلام ستیزی، قرآن کریم را در پشت دیوار حمایتی پلیس مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم به آتش کشیدند.

 
غربی هایی که مدعی آزادی بیان هستند بر این توهم هستند که به دلیل همین آزادی می توانند به مقدسات حدود ۲ میلیارد مسلمان در جهان بی احترامی کنند که از نظر عقلانی مساله ای رد شده است.
متاسفانه قرآن سوزی و اهانت به مقدسات مسلمانان از سوی برخی گروه ها با همراهی پلیس در برخی کشورهای غربی مانند هلند یا سوئد،بیانگر حمایت دولت های این کشورها از هتاکان به مقدسات الهی است.
 
بر اساس آمار، جمعیت مسلمان اروپا رشد شتابانی دارد و در این میان، سوئد و فرانسه در رتبه‌های نخست قرار دارند که به نظر می‌رسد افزایش اقدامات اسلام‌ستیزی با حمایت دولت‌های اروپایی، با هدف مقابله با رشد جمعیت مسلمانان صورت گرفته است.
اینک این اقدام ننگین در کشور سوئد خشم و اعتراض بسیاری از کشورهای مسلمان را در پی داشته و در ایران اسلامی نیز اقشار و گروه های مختلف مردم نیز پای به میدان گذاشته و اعتراض خود را به کشورهای غربی بیان داشتند.
مردم ولایی شهرستان‌های رودبارجنوب، جیرفت، قلعه گنج، کهنوج، عنبرآباد و فاریاب امروز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه جمعه با راهپیمایی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم که بار دیگر در سایه شوم حمایت دولت‌های غربی و لایه‌های قدرت‌های صهیونیستی و در ادامه ستیز سازمان‌یافته و هدفمند با ادیان الهی به ساحت مقدس آخرین کتاب آسمانی نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان جهان انجام شد فریاد «مرگ بر صهیونیست» و «مرگ بر آمریکا» را سردادند.
نمازگزاران هفت شهرستان جنوبی استان کرمان در این راهپیمایی، خواستار اتحاد بیشتر جهان اسلام در برابر استکبار جهانی و صهیونیست ها شدند.
 
انتهای خبر/پ




خروش نمازگزارن جنوب کرمان در پی توهین به قرآن

منبع:آرمـان
? خروش نمازگزارن جنوب کرمان در پی توهین به قرآن