خروش توفنده استکبارستیزی اهالی دیار کریمان در راهپیمایی ۱۳ آبان + فیلم

کرمان – فت فتو – مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان امروز (جمعه) ۱۳ آبان در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند و خروش توفنده استکبارستیزی و انزجار خود را از دشمنان این آب و خاک به نمایش گذاردند. دریافت ۵ MB به گزارش فت فتو، هزاران نفر از مردم کرمان در […]

کرمان – فت فتو – مردم انقلابی و ولایتمدار کرمان امروز (جمعه) ۱۳ آبان در روز ملی مبارزه با استکبارجهانی همزمان با سراسر کشور راهپیمایی کردند و خروش توفنده استکبارستیزی و انزجار خود را از دشمنان این آب و خاک به نمایش گذاردند.


دریافت
۵ MB

به گزارش فت فتو، هزاران نفر از مردم کرمان در کنار استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان پس از تجمع در میدان شورای شهر کرمان به سمت مصلی امام‌ علی (ع) این شهر راهپیمایی کردند.

ملت فهیم و همیشه در صحنه کرمان همچنین با سر دادن شعارهایی چون “الله اکبر”، “مثلث شوم پلید ابلیس، آمریکا، اسرائیل و انگلیس”، “فریاد هر دانش آموز مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس”، “ندای رهبر ما لبیک یا حسین”، “لبیک یا خامنه ای”، “مرگ بر ضد ولایت فقیه”، “مرگ بر آل سود”، “بانی اغتشاشات آمریکاست، عامل این جنایات آمریکاست” نهایت خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش گذاردند.

حضور اقشار مختلف مردم متعهد کرمان بویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان جلوه خاصی به مراسم بخشیده بود.

حاضران با در دست داشتن پرچم سه رنگ مقدس ایران، پلاکاردهایی با مضامین “یا حسین”، “الله اکبر”، “مرگ بر استکبار” و “لبیک یا خامنه ای” شور و شعور اهالی مُلک سلیمانی را به نمایش گذاشتند.

خبرهای رسیده حکایت از برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور پرشور مردم به صورت همزمان در شهرستان های استان کرمان دارد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی 

بسم الله الرحمن الرحیم 

یوم الله ۱۳ آبان یادآور تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳ به دلیل اعتراض و افشاگری شجاعانه ایشان علیه پذیرش کاپیتوالسیون، کشتار وحشیانه دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا (انقلاب دوم) در سال ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

سیزدهم آبان نماد مقاومت جانانە ملت انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی، انقلابی و حماسی ملت حسینی و عاشورایی ایران علیه استکبار جهانی است.

سیزدهم آبان نماد مقاومت جانانە ملت انقلابی ایران در برابر ظلم و شرارت آمریکای جنایتکار و تبلور خشم الهی

وقایع ۱۳ آبان مبدا تاریخ استکبارستیزی مردمی آگاه و هوشیاری است که در مقابل انواع توطئه های دشمن از جمله جنگ نظامی، سیاسی و جنگ همه جانبه اقتصادی و تحریم ها ایستادگی کرده اند؛ مردمی که با دادن هزینه های سنگین زیر سایه حاکمیت ولایت فقیه به استحکام ساخت درونی نظام پرداختند و عزتمندانه ضمن به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام و ایران، آفاق انقلاب اسلامی را در داخل و خارج گسترش دادند.

سیزدهم آبان در تاریخ جمهوری اسلامی ایران به عنوان جشن بزرگ، نمایش ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران ثبت شد، این روز در حافظه تاریخی ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی، نقطه عطفی برای سرعت بخشیدن به روند شکل‌گیری، تداوم، استمرار و بالندگی انقلاب است.

۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در برگیرنده سه واقعه تاریخی شامل تبعید امام خمینی (ره) توسط رژیم ستمشاهی در سال ۱۳۴۲ به جرم دفاع از استقلال کشور و عزت ایرانیان در مخالفت با لایحه استعماری کاپیتولاسیون، به خاک و خون کشیدن دانش‌آموزان آگاه و انقلابی در مقابل دانشگاه تهران توسط رژیم منفور ستمشاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان در سال ۱۳۵۸ است که در هر سه رویداد هوشیاری، بصیرت، مبارزه با استعمار و استکبار مشهود است.  




خروش توفنده استکبارستیزی اهالی دیار کریمان در راهپیمایی ۱۳ آبان + فیلم

منبع: ایرنـا
? خروش توفنده استکبارستیزی اهالی دیار کریمان در راهپیمایی ۱۳ آبان + فیلم