خردادماه سال جاری مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

فت فتو/کرمان پورابراهیمی از بهره برداری از مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تا خرداد ماه سال جاری خبر داد. به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی ضمن بازدید […]

فت فتو/کرمان پورابراهیمی از بهره برداری از مجتمع نمایشی تئاتر شهر کرمان با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال تا خرداد ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فت فتو به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور، محمدرضا پورابراهیمی به مناسبت روز جهانی تئاتر و هنرهای نمایشی ضمن بازدید از مجتمع تئاتر شهر کرمان و قدردانی از زحمات جامعه هنرمندان کرمان اظهار کرد: با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا و واکسینه شدن مردم امیدواریم رکود موجود در هنرهای نمایشی پایان یابد 

وی افزود: هنرمندان عزیز باید با تولید آثار فاخر، با محوریت دفاع مقدس و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی سبب رشد و گسترش این هنر در عموم جامعه باشند.

پورابراهیمی افزود :با توجه به فضای بسیار مناسب و استانداردی که در مجتمع تئاتر شهر به همت جامعه هنری و مدیران فرهنگی استان ایجاد شده است و در سطح کشور کم‌ نظیر میباشد ،پی گیری های لازم جهت تکمیل و تجهیز نهایی این مجتمع به طور جدی انجام خواهد شد . 

در ادامه بذرافشان مدیر عامل انجمن های نمایشی استان کرمان و مدیر مجتمع تئاتر شهر کرمان ضمن تقدیر و تشکر ویژه از زحمات و پیگیری ها و همراهی های دکتر پورابراهیمی در خصوص ساخت  مجتمع تئاتر در شهر کرمان گفت: توسعه هنرهای نمایشی باعث ایجاد رشد فرهنگی و پیشرفت جامعه میشود و با توجه به افتتاح دبیرخانه تئاتر سردار آسمانی امیدواریم سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش  تولید آثار مرتبط با مکتب حاج قاسم باشیم. 

شایان ذکر است این مجتمع نمایشی با هزینه ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به صورت بلک باکس چهارسویه و دارای ۱۸۰ صندلی در شهر کرمان احداث و  خرداد ماه سال جاری آماده بهره برداری می باشد.

انتهای پیام




خردادماه سال جاری مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

منبع: ایـسنا
? خردادماه سال جاری مجتمع تئاتر شهر کرمان به بهره‌برداری می‌رسد