خدمت‌رسانی ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم جنوب کرمان

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از خدمت‌رسانی ۱۵ گروه جهادی با همکاری مرکز نیکوکاری راه روشن به مددجویان و محرومان ساکن در مناطق محروم جنوب کرمان در ایام نوروز خبر داد. یحیی صادقی در سفر به جنوب کرمان در حاشیه بازدید از روند فعالیت گروه‌های جهادی در منطقه زهکلوت در گفت‌وگو با خبرنگار […]

فت فتو/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از خدمت‌رسانی ۱۵ گروه جهادی با همکاری مرکز نیکوکاری راه روشن به مددجویان و محرومان ساکن در مناطق محروم جنوب کرمان در ایام نوروز خبر داد.

یحیی صادقی در سفر به جنوب کرمان در حاشیه بازدید از روند فعالیت گروه‌های جهادی در منطقه زهکلوت در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما گفت: از ابتدای فروردین سال جاری ۱۵ گروه جهادی تخصصی در زمینه‌های عمرانی و پزشکی به‌منظور خدمات‌رسانی به مددجویان و محرومان با هماهنگی کمیته امداد و با همکاری مرکز نیکوکاری راه روشن وارد مناطق محروم استان کرمان شده‌اند.
 وی ادامه داد: برخی از این گروه‌های جهادی کارهای عمرانی را انجام می‌دهند که هم‌اکنون حدود ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام توسط این گروه‌های جهادی در سه شهرستان جنوبی استان برای مددجویان و محرومان در حال احداث است.
صادقی با اشاره به اینکه تعدادی از این گروه‌های جهادی در زمینه‌های پزشکی و دندان‌پزشکی به مددجویان و محرومان خدمات ارائه می‌کنند خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی پزشکی در زمینه‌های داخلی، عفونی، روان‌پزشکی، دندانپزشکی و…. به مددجویان و محرومان جنوب استان خدمات پزشکی رایگان ارائه می‌کنند.
انتهای پیام




خدمت‌رسانی ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم جنوب کرمان

منبع: ایـسنا
? خدمت‌رسانی ۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم جنوب کرمان