خدمت‌رسانی را ماموریت خودمان می‌دانیم

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:در سال‌های اخیر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته و خدمت رسانی را ماموریت خودمان می‌دانیم. سردارمحمد زهرایی امروز ۲۹ آبان ماه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چند پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج […]

فت فتو/کرمان رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت:در سال‌های اخیر خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی از رسالت به ماموریت در سپاه و بسیج تغییر یافته و خدمت رسانی را ماموریت خودمان می‌دانیم.

سردارمحمد زهرایی امروز ۲۹ آبان ماه در حاشیه رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در کهنوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز چند پروژه محرومیت‌زدایی در شهرستان کهنوج به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد که شامل پروژه های آب شرب، مسکن محرومان و در زمینه رفع فقر و محرومیت بود.

وی افزود: این منطقه سرشار از ظرفیت‌های خدادادی است و اگر این پتانسیل‌ها با نیروی انسانی، تجربه و علم و دانش پیوند بخورد کارهای بی‌نظیری انجام می‌شود.

زهرایی تصریح کرد: سازمان بسیج مستضعفان به کمک سپاه‌های استانی در هفته بسیج که شعار امسال “بسیج خدمتگزار مردم” است، تلاش می‌کند نمود بروز خدمات بسیج را داشته باشد.

رئیس سازمان سیج سازندگی بیان کرد:در نهضت خدمات مومنانه که شامل ۱۲ نوع خدمت از جمله جهیزیه، بسته معیشتی، آزادی زندانیان و … ، در محرومیت‌زدایی روستاها و تامین آب شرب، مسکن و جاده، در محلات حاشیه شهر موضوعات بهداشتی، فرهنگی، اشتغال و در اقتصاد مقاومتی که با ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه و طرح‌های اشتغال زا و مشاغل خانگی از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ کار را پیش می‌بریم.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در حال برگزاری است، گفت: در این رزمایش ۱۴ هزار گروه جهادی با حضور قریب به ۱۵۰ هزار جهادگر ۱۹ روز در عرصه‌های خدمت‌رسانی در ۱۰۰۰ نقطه محروم شهرستان‌ها حضور می‌یابند و در استان کرمان این کار در حال انجام است و تا نیمه آذرماه ادامه دارد.

زهرایی اظهار کرد: همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی را نیز همزمان در هفته بسیج داریم و در استان کرمان امروز عصر این همایش برگزار می‌شود؛ طلایه داران اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم کردن اقتصاد توسط مردم و موتور پیشران این حرکت صندوق‌های قرض‌الحسنه هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: امیدواریم با نقش آفرین کردن مردم به طور واقعی و نه شعار و با بسیج کردن مردم بتوانیم زمینه‌هایی را فراهم کنیم برای اینکه چتر انقلاب روی قشری که دشمن روی آن کار می‌کند، گسترده‌تر شود و کرمان از استان‌های خوب و پیشتاز در این زمینه است.

انتهای پیام




خدمت‌رسانی را ماموریت خودمان می‌دانیم

منبع: ایـسنا
? خدمت‌رسانی را ماموریت خودمان می‌دانیم