خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در طرح جوانی جمعیت موثر است

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی می‌تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد دکترمهدی بازمانده امروز پنجم دی ماه با اشاره به فرا رسیدن هجدهمین سالگرد درگذشت جهادگر فقید دکترکاظمی آشتیانی اظهار کرد: باید در عرصه خدمت، زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را الگو قرار دهیم تا بتوانیم در هر […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی می‌تواند در طرح جوانی جمعیت مورد توجه قرار گیرد

دکترمهدی بازمانده امروز پنجم دی ماه با اشاره به فرا رسیدن هجدهمین سالگرد درگذشت جهادگر فقید دکترکاظمی آشتیانی اظهار کرد: باید در عرصه خدمت، زنده‌یاد کاظمی آشتیانی را الگو قرار دهیم تا بتوانیم در هر حوزه‌ای که فعالیت داریم، موثر واقع شویم.

وی افزود: خدمات این دانشمند جهادگر بسیار چشمگیر است و می‌تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

بازمانده با اشاره به خدمات بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، بیان کرد: دکترکاظمی آشتیانی با اعتقاد به خدا، عزم راسخ، فرهنگ جهادی، ابتکار و خلاقیت در پیشرفت علمی کشور عزیزمان در حوزه درمان ناباروری افتخارآفرینی کرد.

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان تصریح کرد: این دانشمند والامقام با ورود به حوزه ناباروری، شادی و امید را در زندگی زوج‌های نابارور به ارمغان آورد که ثمره کار جهادی، پشتکار و تخصص بود.

وی زنده یاد دکترسعید کاظمی آشتیانی را افتخار جهاددانشگاهی و کشور ایران دانست و گفت: پژوهشگاه رویان را به نام این جهادگر فقید می‌شناسیم و دستاوردهای رویان مرهون تلاش‌های این دانشمند پرآوازه است.

دکتر بازمانده با اشاره به طرح جوانی جمعیت و تاکید مقام معظم رهبری در این زمینه، افزود: یکی از بخش‌هایی که می‌تواند به افزایش جمعیت کمک کند، درمان ناباروری است و در این راستا خدمات زنده‌یاد دکتر کاظمی‌ آشتیانی بسیار چشمگیر است و می‌تواند به عنوان یکی از مسیرهای مهم در طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام




خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در طرح جوانی جمعیت موثر است

منبع: ایـسنا
? خدمات زنده‌یاد کاظمی آشتیانی در طرح جوانی جمعیت موثر است