خدمات بی‌بدیل شهید سلیمانی به زمان محدود نمی‌شود/ هراس آمریکا از توان نظامی ایران علت عدم پاسخ در حمله عین‌الاسد بود

کارشناس مسائل منطقه در خصوص عدم جرأت آمریکایی‌ها برای پاسخ متقابل در حمله موشکی گفت: توان نظامی ما به اندازه‌ای است که می‌توانیم پاسخ ضرباتی که دشمن به ما بزند را بدهیم، به همین دلیل آمریکایی‌ها، جرأت حمله به ما را نداشتند. سید جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ […]

کارشناس مسائل منطقه در خصوص عدم جرأت آمریکایی‌ها برای پاسخ متقابل در حمله موشکی گفت: توان نظامی ما به اندازه‌ای است که می‌توانیم پاسخ ضرباتی که دشمن به ما بزند را بدهیم، به همین دلیل آمریکایی‌ها، جرأت حمله به ما را نداشتند.

سید جعفر قنادباشی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ گفت: شخصیت سردار سلیمانی فقط به زمان او محدود نمی‌شود، یکی از دلایل عظمت شخصیت حاج قاسم این است که خدمات بی‌بدیل او به زمان محدود نمی‌شود؛ شهید سلیمانی اقداماتی را انجام داده که آثار آن تا ده‌ها سال دیگر ادامه پیدا می‌کند.

این کارشناس مسائل منطقه ادامه داد: ایجاد زیر بناهایی برای توان دفاعی کشور، از جمله اقدامات شهید سلیمانی است که گفتنی است این زیر بناها مستقل، بدون کمک مستشار خارجی و بر اساس امکانات ما بوده و این مسئله یکی از خدمات بزرگ برای کشور است.

وی بیان کرد: تشکیل و گسترش توان دفاعی ما از زمان قاجار تا پیروزی انقلاب اسلامی، پیوسته تحت تأثیر آموزش‌ها، برنامه‌ها و طرح‌های غربی بود و شهید سلیمانی زیر بناهای توان دفاعی کشور را بر اساس افکار، نظریات و نیازهای داخلی ایجاد کرد.

قنادباشی ابراز کرد: جلوگیری از عضو شدن ایران در ائتلاف بین‌المللی که غربی ها به عنوان یک دام بر سر راه ما قرار داده بودند، تا ما تحت عنوان عضو ائتلاف داعش از نظر نظامی تحت سلطه و فرماندهی آمریکایی ها قرار بگیریم، از دیگر اقدامات شهید سلیمانی بود؛ سردار سلیمانی با ایجاد توانمندی‌ها و قابلیت‌ها ایران، شرایطی را ایجاد کرد که نیاز به این پیمان خفت‌بار نظامی نبود.

این کارشناس مسائل منطقه عنوان کرد: شهید سلیمانی خدماتی را به نظام ارائه کرد که الگوهای منحصر به‌فردی برای همگان است و می‌تواند به عنوان سرمشق برای تمامی دوست‌داران اسلام و ایران قرار گیرد و گستردگی حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به این مسئله بر می‌گردد.

وی با اشاره به حملات موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد آمریکایی‌ها اظهار کرد: محبوبیت سردار سلیمانی در نزد ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان به اندازه بود و است که آمریکایی‌ها جرأت نمی‌کردند پس از حملات موشکی ایران، وارد عرصه زد و خورد نظامی شوند؛ چرا که می دانستند اگر آنها پاسخ دهند، با حرکت انتقامی و سلسله امواج مخالف از جانب طرفداران سردار سلیمانی مواجه می‌شوند.

قنادباشی تصریح کرد: سردار سلیمانی، در جهان اسلام و در شرق و غرب عالم، یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌هاست و آمریکایی‌ها جرأت ورود به عرصه‌ای که پشت آن ملت‌های بسیار و مخالف آمریکا هستند را ندارند؛ چرا که می‌دانستند با سلسله امواج مخالف از سوی ملت‌ها رو‌به‌رو می شوند.

این کارشناس مسائل منطقه در خصوص عدم جرأت آمریکایی‌ها برای پاسخ متقابل در حمله موشکی عنوان کرد: توان نظامی ما به اندازه‌ای است که می‌توانیم پاسخ ضرباتی که دشمن به ما بزند را بدهیم و به همین دلیل آمریکایی‌ها، جرأت حمله به ما را نداشتند.

وی با تأکید بر اینکه ایران‌اسلامی از نظر کیفیت و توانمندی، قابلیت‌های بسیار مؤثر در زدن ضربه مقابل را دارد، خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها می دانند ایران قابلیت‌های بسیاری را به‌دست آورده است و می‌تواند در برابر هر تحرک نادرست آنها ضربه کاری را بزند و بنابراین در آن شرایط آمریکایی‌ها جرأت حمله به ما را نکردند.

انتهای پیام/م




خدمات بی‌بدیل شهید سلیمانی به زمان محدود نمی‌شود/ هراس آمریکا از توان نظامی ایران علت عدم پاسخ در حمله عین‌الاسد بود

منبع:آرمـان
? خدمات بی‌بدیل شهید سلیمانی به زمان محدود نمی‌شود/ هراس آمریکا از توان نظامی ایران علت عدم پاسخ در حمله عین‌الاسد بود