خدا را شاکرم بابت توفیق رقم‌زدن قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام

جوان کرمانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: خدا را شاکرم که در این سن توفیق نصیبم شد تا قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام را رقم بزنم. به گزارش سرویس اجتماعی  نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ روز گذشته و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سال‌ها چشم انتظاری مردم کرمان برای دیدار […]

جوان کرمانی پس از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت: خدا را شاکرم که در این سن توفیق نصیبم شد تا قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام را رقم بزنم.

به گزارش سرویس اجتماعی  نذیر کرمان و به نقل از کرمان۱۴۰۰؛ روز گذشته و در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، سال‌ها چشم انتظاری مردم کرمان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب به پایان رسید و بالاخره شماری از اقشار مختلف مردم از سراسر استان به این دیدار مشرف شدند.
 
امیرمسلم سلیمانی از جمله جوانان کم سن و سال کرمانی است که این توفیق نصیبش شده‌ است.
 
امیرمسلم سلیمانی جوان کرمانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی کرمان۱۴۰۰، گفت: با توفیقی که نصیب بنده شد، برای بار اول بود که به‌ دیدار رهبری مشرف شدم.
 
وی در رابطه با چگونگی انتخاب شدن برای این دیدار بیان کرد: لیاقتی بود که از طرف گلزارشهدای کرمان برای این دیدار انتخاب شدم.
 
این جوان کرمانی گفت: حس و حالم وصف ناشدنی است به طوری که تا روز دیدار این موضوع اصلا قابل باور نبود.
 
سلیمانی افزود: به هر حال آرزوی هر کسی است که روزی به این وصال برسد و از نزدیک حضرت آقا را ملاقات کند؛ خدا را شاکرم که در این سن توفیق نصیبم شد تا قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام را رقم بزنم.
 
این جوان کرمانی تصریح کرد: روز رفتن به این دیدار اصلا در پوست خودم نمی‌گنجیدم، چرا که این موضوع را چیزی دست نیافتنی می‌دانستم و شور و شوق عجیبی داشتم از این که از کوچک تا بزرگ چه مرد و چه زن برق عجیبی در چشمانشان برای دیدن حضرت آقا بود و لحظه شماری‌هایشان که هر چه سریع‌تر آقا را ببینند برایم صحنه قشنگی بود.
 
وی این که حضرت آقا فرمودند: «استان کرمان یک هویت عمیق فرهنگی است و این استان خصوصیات نخبه‌پروری دارد.» را یکی از جملات حضرت آقا در این دیدار دانست که در ذهنش ماندگار شده است.
 
امیرمسلم سلیمانی گفت: اگر شرایط فراهم بود تا یک جمله به حضرت آقا بگویم، میگفتم که آقاجان یک انگشتر به من هدیه بدهید.
انتهای خبر/ ک




خدا را شاکرم بابت توفیق رقم‌زدن قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام

منبع:آرمـان
? خدا را شاکرم بابت توفیق رقم‌زدن قشنگ‌ترین صحنه زندگی‌ام