خبرنگاران چشمان بینا و بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینای اجتماع ، بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند، همه ما به ویژه خبرنگاران باید نیک‌اندیش و خیرخواه باشیم. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  محمد رحیمی‌نژاد ضمن تشکر از زحمات و همکاری خبرنگاران با آموزش و پرورش راین و انعکاس اخبار و فعالیت‌های آموزشی […]

رئیس اداره آموزش و پرورش راین گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینای اجتماع ، بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند، همه ما به ویژه خبرنگاران باید نیک‌اندیش و خیرخواه باشیم.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو  محمد رحیمی‌نژاد ضمن تشکر از زحمات و همکاری خبرنگاران با آموزش و پرورش راین و انعکاس اخبار و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی تصریح کرد: رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی عمومی در ابعاد سیاسی و اجتماعی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی دارد و این وظیفه خطیر برعهده خبرنگارانی است که بدون توجه و چشم‌داشت به نیازهای مادی، نستوه و خستگی‌ناپذیر در مسیر اطلاع‌رسانی صادقانه و مفید، اعتلای اندیشه و بیداری جامعه تلاش می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش راین خاطر نشان کرد: خبرنگاران به عنوان چشمان بینای اجتماع، بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند همه ما به ویژه خبرنگاران باید نیک‌اندیش و خیرخواه باشیم و اغراض شخصی را در روایت گری دخالت ندهیم.

انتهای خبر/ تاج الدینی




خبرنگاران چشمان بینا و بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند

منبع:آرمـان
? خبرنگاران چشمان بینا و بهترین راویان مباحث اجتماعی هستند