خبرنگاران مطالبه‌گری را سرلوحه کار قرار بدهند

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به محرومیت و مظلومیت این شهرستان گفت: خبرنگاران مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار بدهند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز آئین تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای فهرج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد. حسن سنجری فرمانده در این آئین مراسم […]

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به محرومیت و مظلومیت این شهرستان گفت: خبرنگاران مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ صبح امروز آئین تجلیل از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان رسانه‌ای فهرج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد.

حسن سنجری فرمانده در این آئین مراسم با اشاره به مسئولیت خطیر خبرنگاری گفت: خبرنگاران، سربازان رسانه‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث دفاع از انقلاب هستند.

 
وی با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه توسط خبرنگاران بیان کرد: در بحث پروژه آبرسانی، کارهای خوبی توسط سپاه و دولت مردمی در حال انجام است که بزودی ثمرات و برکات آن نصیب مردم عزیز می‌شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج، انقلابی‌گری، حضور در صحنه، پشتوانه ولایت بودن، اتحاد و انسجام، حجاب و عفاف، توانمندی و … را از ویژگی‌های شاخص مردم فهرج نام برد و خواستار تبیین و انعکاس این شاخص‌ها توسط خبرنگاران شد.
 
سنجری در پایان با اشاره به محرومیت و مظلومیت فهرج بیان کرد: خبرنگاران مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار بدهند و مشکلات مردم را منعکس کنند.
 
انتهای خبر/عباسزاده




خبرنگاران مطالبه‌گری را سرلوحه کار قرار بدهند

منبع:آرمـان
? خبرنگاران مطالبه‌گری را سرلوحه کار قرار بدهند