خبرنگاران مجاهدین جبهه امروز با سلاح جهاد تبیین هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین به شمار می‌آیند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ محسن نسب‌امیری صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در سپاه ثارالله گفت: […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین به شمار می‌آیند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ محسن نسب‌امیری صبح امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت در سپاه ثارالله گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان مجاهدین جبهه امروزی و جهاد تبیین هستند.

محسن نسب‌امیری افزود: شورآفرینی در عرصه انتخابات و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف اصلی و خطیر اصحاب قلم و رسانه است.

وی بیان کرد: همه آحاد مردم جامعه از جبهه انقلاب باید سهم داشته باشند و بایستی وظیفه خود را به‌نحو احسنت انجام دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: خبرنگاران به عنوان بسیجیان پا در رکاب که از بدنه سپاه نیز هستند همیشه در کنار مردم و ما قرار دارند و هر جا که نیاز باشد به عنوان مطالبه‌گر به حق ورود پیدا می‌کنند.

نسب‌امیری تصریح کرد: نهاد مقدس سپاه هر جا که نیاز باشد ورود می‌کند و برای مردم و در جهت رفاه حال عموم جامعه قدم بر می‌دارد و با استفاده از ظرفیت بسیج و مردم کار را بهتر و بیشتر پیش می‌برد.

وی اذعان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه همیشه برای تقویت بُنیه نظام و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا می‌کنند و به مردم خدمت‌رسانی شایانی دارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت اظهار کرد: مردم با اعتقاد به فرهنگ ناب شهادت و شهید‌شدن که برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است در کنار سپاه قرار دارند که با کمک‌های جهادی همیشه خدمات مهمی صورت می‌گیرد.

نسب‌امیری ابراز کرد: هر جا که نیاز به خدمت به مردم باشد سپاه ورود پیدا می‌کند و مانند پروژه‌های آبرسانی، آب شرب و محرومیت‌زدایی که تاکنون ۱۴۰ روستا در این زمینه خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است.

انتهای خبر/ امیری

منبع: دقیانوس




خبرنگاران مجاهدین جبهه امروز با سلاح جهاد تبیین هستند

منبع:آرمـان
? خبرنگاران مجاهدین جبهه امروز با سلاح جهاد تبیین هستند