خبرنگاران در «جهاد تبیین» نقش‌آفرین باشند

فت فتو/کرمان نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاران گفت: قشر خبرنگار نسبت به بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در جامعه نقش‌آفرین باشند. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی امروز در جمع خبرنگاران اعزامی به تهران با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگار و نقش آن در آرامش جامعه اظهار […]

فت فتو/کرمان نماینده رفسنجان و انار در مجلس با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگاران گفت: قشر خبرنگار نسبت به بصیرت‌افزایی و جهاد تبیین در جامعه نقش‌آفرین باشند.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام دکتر حسین جلالی امروز در جمع خبرنگاران اعزامی به تهران با اشاره به اهمیت رسالت خبرنگار و نقش آن در آرامش جامعه اظهار کرد: خبرنگاران رسالت خطیری دارند و باید در برهه‌های مختلف بصیرت‌افزایی کنند و در جهاد تبیین نقش‌آفرین باشند.

وی به طرح بزرگ اقتصادی دولت که در حال انجام است اشاره و ابراز کرد: باید این طرح به‌خوبی در جامعه معرفی و تبیین شود که جامعه بداند اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها با هدف عدالت در توزیع پیش می‌رود و منافع مردم در آن مد نظر است، که اگر مردم این موارد را بدانند قطعا دولت را همراهی می‌کنند.

حجت‌الاسلام جلالی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی به جامعه آرامش را برقرار کنند یا بر عکس با سیاه‌نمایی، التهاب به جامعه تزریق کنند، که اگر رسانه‌ای آرامش جامعه را بر هم زد به قلم خود خیانت کرده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس از طرح‌های جوانی جمعیت و ساماندهی فضای مجازی یاد کرد و ادامه داد: طرح ساماندهی فضای مجازی که بزرگترین خدمت به جوانان، اشتغال و کسب و کار بود، متأسفانه به‌دلیل عدم اطلاع‌رسانی ابتر ماند.

در این دیدار خبرنگاران نیز مشکلاتی از جمله حقوق ثابت، مسکن، بیمه و امنیت شغلی را مطرح کردند.

گفتنی است: با هماهنگی دفتر نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس امروز کمیسیون فرهنگی و صحن مجلس قرار بود میزبان خبرنگاران رفسنجان و انار باشد که به‌دلیل وضعیت اضطراری و آلودگی هوا، تهران تعطیل شد و این حضور منتفی گردید.

انتهای پیام




خبرنگاران در «جهاد تبیین» نقش‌آفرین باشند

منبع: ایـسنا
? خبرنگاران در «جهاد تبیین» نقش‌آفرین باشند