خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند. حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با تأکید بر اینکه خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند، […]

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس گفت: خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین جلالی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن تبریک ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار با تأکید بر اینکه خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند، گفت: خبرنگاران می‌توانند آئینه تمام نمای خدمات نظام باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر خبرنگاران قصد و سویی داشته باشند، می‌توانند در جهت ناامیدسازی و سیاه‌نمایی و ایجاد نارضایتی بین مردم اقدام کنند.

وی اظهار کرد: جمع خبرنگاران استان و دو شهرستان انار و رفسنجان به میزان قابل توجهی راضی هستیم چرا که همواره سعی کرده‌اند بدون جهت‌گیری حقیقت را بیان کنند و آنچه که را که در مصاحبه‌ها مطرح می‌شود را بدون کم و کاستی به اطلاع مردم می‌رسانند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تعامل بین خبرنگاران بسیار خوب و مثبت است و این قشر همواره سعی کرده‌اند به‌روز باشند و متناسب با مسائل مهم کشور جهت‌گیری و اطلاع‌رسانی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جلالی خاطرنشان کرد: خبرنگاران استان، فهیم، هوشمند و با بصیرت هستند و معمولا از حاشیه‌پردازی اجتناب می‌کنند و دنبال تخریب و تحقیر مسئولان نبوده‌اند؛ از خبرنگاران که به رسالت و تعهد خود وفادار هستند تشکر می‌کنیم و امیدوارم همواره این مسیر ادامه پیدا کند.

انتهای خبر/م
 




خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند

منبع:آرمـان
? خبرنگاران حلقه وصل و زبان‌ گویا بین مردم و مسئولان هستند