خانواده شهداء نقش اساسی و سازنده در حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهداء به خاطر حفظ آن‌ها، جان خود را فدا کردند. به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بزرگداشت هفته معلم حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف راوند مسئول نمایندگی ولی فقیه در […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهداء به خاطر حفظ آن‌ها، جان خود را فدا کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی نذیر کرمان، به مناسبت هفته عقیدتی در سپاه و بزرگداشت هفته معلم حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف راوند مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رودبارجنوب، اسلام حاجب فرمانده ناحیه و سهرابی مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب با خانواده شهید فرهنگی درویش پورحیدر دیدار و با حضور در گلزار شهدای روستای مظفرآباد به مقام شامخ این شهید ادای احترام کردند.

 
هر چه داریم به برکت خون شهداء است
 
 حجت‌الاسلام‌ والمسلمین راوند در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا یادآور این است که امروز هر آنچه داریم به برکت خون پاک این عزیزان است و ما مدیون از خودگذشتگی شهدا، صبر و مقاومت خانواده آنان هستیم.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه رودبارجنوب ادامه داد: آن عزیزانی که با نثار جانشان روح ایثار و استقامت را بر کالبد جهان و جهانیان دمیده‌اند، منبع نورانیت و هدایت برای ما هستند و وظیفه امروز ما حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا به خاطر حفظ آن‌ها، جان خود را فدا کردند.
حجت‌الاسلام راوند بابیان اینکه همه ما وظیفه‌داریم تا پیام شهدا و روحیه ایثار و فداکاری آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم، گفت: دلجویی از خانواده این عزیزان حداقل کاری است که مسئولین می‌توانند انجام دهند. بی‌شک دیدار با خانواده شهداء، برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این بزرگواران کار شود در مقابل صبر و تحمل آنان کم است.
 
راه شهداء ادامه دارد 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبار جنوب نیز ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهداگ، خون شهیدان والا‌مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: امنیت امروز ایران را مدیون رشادت ها و جانفشانی های عزیزانی هستیم که در طول هشت سال دفاع مقدس از حریم کشور با فداکاری و ایثار دفاع کردند.
 
وی افزود: خانواده‌های معظم شهداء با تقدیم عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.
 
حاجب با بیان اینکه این دیدارها تنها برای قدرشناسی و یادآوری روزها و خاطرات دفاع مقدس است، تصریح کرد: جامعه ایران اسلامی همیشه مدیون این دلاورمردان  است و روحیه بالای خانواده معظم شهداء بزرگ‌ترین درس برای ماست و وظیفه همگی را برای حفظ و ادامه راه آنان سنگین‌تر می‌کند.
 
در این دیدار از خانواده معزز شهید فرهنگی درويش پورحیدر تقدیر و تجلیل شد.
شهید درویش پورحیدر از شهدای دفاع مقدس شهرستان رودبارجنوب است که در سال ۶۲ و در عملیات والفجر ۳ به مقام والای شهادت نائل آمد.
 
انتهای خبر/پورحیدر




خانواده شهداء نقش اساسی و سازنده در حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی دارند

منبع:آرمـان
? خانواده شهداء نقش اساسی و سازنده در حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی دارند