خانه کرمانی‌ها در تابستان ۱۴۰۲ خاموشی ندارد

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان گفت: در تابستان جاری برای مردم کرمان و مصارف خانگی هیچ‌گونه خاموشی نداریم. علی سیستانی امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: برای پیک تابستان هر آنچه را می‌توانستیم، انجام دادیم و بزرگترین کارگاه تعمیرات اساسی را در نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی […]


مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان گفت: در تابستان جاری برای مردم کرمان و مصارف خانگی هیچ‌گونه خاموشی نداریم.

علی سیستانی امروز در گفت‌و‌گو با نذیر کرمان در کرمان اظهار داشت: برای پیک تابستان هر آنچه را می‌توانستیم، انجام دادیم و بزرگترین کارگاه تعمیرات اساسی را در نیروگاه سیکل ترکیبی شهید سلیمانی کرمان ایجاد کردیم.

وی بیان داشت: کارگاه تعمیرات اساسی که در نیروگاه کرمان فعال شد، در صنعت برق کم‌سابقه بود و ۱۴ پروژه تعمیراتی برای آماده‌سازی نیروگاه سیکل ترکیبی کرمان در پیک تابستان انجام دادیم.

مدیرعامل نیروگاه سیکل ترکیبی شهید حاج قاسم سلیمانی کرمان ادامه داد: برق، انرژی پاکی‌ست که به‌راحتی در دسترس است، اما به‌دست آوردن برق و تولید برق هزینه‌بر و طاقت‌فرساست. مردم ما را با مصرف بهینه برق همراهی کنند تا پیک تابستان را بدون خاموشی بگذرانیم.

سیستانی تصریح کرد: در تابستان جاری برای مردم کرمان و مصارف خانگی هیچ‌گونه خاموشی نداریم مگر اینکه مشکل خاصی پیش آید، اما برنامه‌ای را برای خاموشی در ارگان‌ها، صنعت، کشاورزی و ادارت پیش‌بینی کرده‌اند.

وی در پاسخ به نذیر کرمان که درباره علت خاموشی‌ها در برخی منازل شهر کرمان پرسید، بیان داشت: خاموشی‌ها به‌علت کمبود برق نبوده است و به علت عیبی‌ست که در شبکه ایجاد می‌شود و یا عدم عملکرد تجهیزات در سایر بخش‌ها بوده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





خانه کرمانی‌ها در تابستان ۱۴۰۲ خاموشی ندارد

منبع: فــارس
? خانه کرمانی‌ها در تابستان ۱۴۰۲ خاموشی ندارد