خانه محیط زیست روستایی دهبکری

بخشدار دهبکری شهرستان بم گفت: در راستای مشارکت مردمی در حل مشکلات حوزه محیط زیست، خانه محیط زیست در روستای دهبکری از توابع بم افتتاح شد. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ، صبح امروز میثم عباس زاده افشار بخشدار دهبکری شهرستان بم از استقرار خانه محیط زیست روستایی در مرکز این […]

بخشدار دهبکری شهرستان بم گفت: در راستای مشارکت مردمی در حل مشکلات حوزه محیط زیست، خانه محیط زیست در روستای دهبکری از توابع بم افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان» ، صبح امروز میثم عباس زاده افشار بخشدار دهبکری شهرستان بم از استقرار خانه محیط زیست روستایی در مرکز این بخش خبر داد.

بخشدار دهبکری بیان کرد : در راستای مشارکت مردمی در حل مشکلات حوزه محیط زیست، ارتقای سطح فرهنگ محیط زیستی جامعه و توسعه اهداف حفاظتی از محیط زیست خانه محیط زیست در این بخش افتتاح شد. 

افشار در ادامه ضمن برشمردن ویژگی‌های منحصر بفرد این بخش گردشگری افزود: منطقه دهبکری با توجه به استقرار در میان ارتفاعات تحت تاثیر اقلیم کوهستانی در تابستان هوایی ملایم و مطبوع دارد، که این نوع آب و هوا و داشتن جاذبه‌های گردشگری مهم نظیر کوه‌های برفور در جنوب‌شرق، کوه شیر در شرق و رودخانه های فصلی از مقاصد گردشگری می‌باشد.

وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم برای سفر به این بخش ،رعایت اصول حفاظت از منابع طبیعی را به عنوان رسالتی مهم برای مسافرین و ساکنان این بخش خواستار شد .
انتهای خبر /حسینی
 




خانه محیط زیست روستایی دهبکری

منبع:آرمـان
? خانه محیط زیست روستایی دهبکری