خانه صنایع‌ دستی شهرستان بم به‌زودی افتتاح می‌شود

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بم گفت: خانه صنایع‌ دستی این شهرستان به‌زودی افتتاح می‌شود. به گزارش فت فتو از بم، مهشید جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به غنی‌بودن صنایع‌ دستی شهرستان بم ایجاد خانه صنایع‌ دستی به‌منظور آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی، توسعه و ترویج این صنعت، برگزاری نشست‌های تخصصی برای […]


مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بم گفت: خانه صنایع‌ دستی این شهرستان به‌زودی افتتاح می‌شود.

به گزارش فت فتو از بم، مهشید جعفرزاده اظهار کرد: با توجه به غنی‌بودن صنایع‌ دستی شهرستان بم ایجاد خانه صنایع‌ دستی به‌منظور آموزش رشته‌های مختلف صنایع‌ دستی، توسعه و ترویج این صنعت، برگزاری نشست‌های تخصصی برای حمایت از هنرمندان و شناسایی آنها و … از ضروریات بود که به‌زودی با حضور مسؤولان استانی افتتاح می‌شود.

مدیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان بم افزود: خانه صنایع‌ دستی این شهرستان با زیربنای ۵۰۰ مترمربع رشته‌هایی همچون میناکاری، حصیربافی، گلیم‌بافی، سفال‌گری، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی و قلم‌زنی روی مس را آموزش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی خانه صنایع‌ دستی گام‌های موثری برای توسعه صنایع‌ دستی شهرستان بم برداشته شده و زمینه درآمدزایی و رونق اقتصاد منطقه نیز بیش از پیش حاصل می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





خانه صنایع‌ دستی شهرستان بم به‌زودی افتتاح می‌شود

منبع: فــارس
? خانه صنایع‌ دستی شهرستان بم به‌زودی افتتاح می‌شود