خاندوزی: صندوق بیمه کشاورزی، خسارت کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند

وزیر اقتصاد و امورداریی گفت: صندوق بیمه کشاورزی به حدی از قصور رسیده که امکان جبران خسارت را ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید خسارت کشاورزان پرداخت شود. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، […]

وزیر اقتصاد و امورداریی گفت: صندوق بیمه کشاورزی به حدی از قصور رسیده که امکان جبران خسارت را ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید خسارت کشاورزان پرداخت شود.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر امروز در شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمان، اظهار داشت: یکی از پروژه‌های اصلاح ساختار اقتصادی، اصلاحات شبکه بانکی کشور است که حتماً باید تا پایان دولت آقای رئیسی انجام شود.

وی بیان کرد: در موضوعات مطرح شده در ارتباط با بانک‌های استان کرمان، قابل توجیه نیست که بانک‌های خصوصی همکاری ندارند و نسبت به منابعی که جمع‌آوری می‌کنند، تسهیلات پرداخت نکرده‌اند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بانک‌های خصوصی تا کی می‌خواهند به این فعالیت خود ادامه بدهند، گفت: نمی‌توان سهل‌انگارانه به امور اقتصادی کشور نگاه کرد.

وی با اشاره به اینکه انتظار داریم بانک مرکزی نیز این موضوع را پیگیری کند، افزود: اگر این موضوع در شبکه بانک‌های دولتی کشور بود، وزارت امور اقتصادی و دارایی به هیچ وجه ادامه این فعالیت را نمی‌پذیرفت.

ریالی از خسارت سیل و سرمازدگی به کشاورزان کرمان پرداخت نشده است
وعده وزیر اقتصاد برای خروج شبکه بانکی از بنگاه‌داری/ وابستگی دولت به نفت بسیار کاهش می‌یابد
تاکید وزیر اقتصاد بر پرداخت ساده تسهیلات اشتغال‌زایی در شهرستان‌ها
وزیر اقتصاد: پرداخت ساده تسهیلات اشتغالزایی را حتماً پیگیری خواهیم کرد

خاندوزی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی حتماً باید بر این مسئله نظارت داشته باشد، بیان کرد: مجوز افزایش سرمایه به تفکیک هر کدام از بانک‌های دولتی را کسب کردیم و با پیشنهاد افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی موافق هستیم و حتماً در وزارت اقتصاد پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه استمهال وام‌های کشاورزی دغدغه جدی کشاورزان است، ادامه داد: متاسفانه صندوق بیمه کشاورزی به حدی از قصور رسیده که امکان جبران خسارت را ندارد و حداقل آن است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت کشاورزان پرداخت شود.

انتهای پیام/۵۱۱/ن

 




خاندوزی: صندوق بیمه کشاورزی، خسارت کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند

منبع: تسنــیم
? خاندوزی: صندوق بیمه کشاورزی، خسارت کشاورزان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند