خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی کرمان مدیریت شد

پس از سفر یک‌روزه رئیس جمهور به برخی از مناطق استان کرمان، وعده وی در خصوص مدیریت موتور پمپ‌های کشاورزی محقق شد. به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان؛ تنها ۴۸ ساعت پس از آنکه آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در سفر یک روزه […]

پس از سفر یک‌روزه رئیس جمهور به برخی از مناطق استان کرمان، وعده وی در خصوص مدیریت موتور پمپ‌های کشاورزی محقق شد.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان؛ تنها ۴۸ ساعت پس از آنکه آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور در سفر یک روزه به استان کرمان بر کمک به کشاورزان و مدیریت خاموشی موتور پمپ‌ها تاکید کرد، میزان خاموشی موتورپمپ های کشاورزی در استان مدیریت شد و کلید خورد.
 

از رفسنجان به عنوان قطب پسته ایران و جهان و نیز دیگر مناطق شمالی استان کرمان خبر می‌رسد که میزان خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی پسته‌کاران در این منطقه از سه روز در هفته به یک روز کاهش پیدا کرد.

در این رابطه بیگلری رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: پس از دستور رییس جمهور و با عنایت به پیگیری‌های استاندار و سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، مقرر شد خاموشی موتور پمپ‌ها حداقل در مناطق پسته‌خیز و خرماخیز استان به حداقل برسد تا آسیبی به تولید وارد نشود و در این زمینه قرار شد هفته‌ای پنج ساعت خاموشی برای موتور پمپ‌ها اعمال شود.

انتهای خبر/م

 




خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی کرمان مدیریت شد

منبع:آرمـان
? خاموشی موتور پمپ‌های کشاورزی کرمان مدیریت شد