خارج کردن جسد یک خانم از رودخانه کوهپایه کرمان

هلال احمر کرمان پیکر یک خانم را از رودخانه دارسینوییه کوهپایه بیرون کشید. به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی  گزارش مردمی درباره مشاهده جسد یک بانوی جوان،تیم امداد و نجات کوهستان عصر دیروز جسد  این خانم را از رودخانه منطقه دارسینوییه منطقه […]

هلال احمر کرمان پیکر یک خانم را از رودخانه دارسینوییه کوهپایه بیرون کشید.

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در پی  گزارش مردمی درباره مشاهده جسد یک بانوی جوان،تیم امداد و نجات کوهستان عصر دیروز جسد  این خانم را از رودخانه منطقه دارسینوییه منطقه کوهپایه بیرون کشیدند .

محمد امیرخانی  افزود: مردم محلی و آتش نشانی در ابتدا موفق به خارج کردن جسد این فرد از رودخانه نشدند  و نیروی انتظامی به علت نداشتن دسترسی به فرد فوت شده در رودخانه، از هلال احمر درخواست کمک کرد.

بگفته وی: بنا بر شواهد موجود، جسد این فرد  چند روز اخیر در کف رودخانه مانده و مخدوش شده بود وهویت و علت فوت این فرد نامشخص و در پزشکی قانونی در حال بررسی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این حادثه در محور کوهپایه – کرمان (مسیر فرعی دارسینوییه) رخ داده است.

روستای گردشگری کوهپایه در  ۳۳ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد .




خارج کردن جسد یک خانم از رودخانه کوهپایه کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? خارج کردن جسد یک خانم از رودخانه کوهپایه کرمان