حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود لذا باید معادن متروکه به نقطه ویژه گردشگری تبدیل شوند. به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ صبح امروز جلسه شورای اداری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،  استاندار […]

فرماندار شهرستان کوهبنان گفت: حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود لذا باید معادن متروکه به نقطه ویژه گردشگری تبدیل شوند.

به گزارش سرویس اجتماعی «نذیر کرمان» از شهرستان کوهبنان؛ صبح امروز جلسه شورای اداری که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی،  استاندار کرمان، فرمانداران شهرستا‌ن‌های کوهبنان، راور و  زرند و جمعی از مدیران کل و اعضای شورای تامین شهرستان کوهبنان برگزار شد.
مجید توکلی فرمانده شهرستان کوهبنان در این جلسه گفت: راه‌اندازی کمیته تحقق شعار سال در شهرستان برای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری در سال جاری بسیار ضروری است.
وی ابراز داشت : به گفته مدیر عامل شرکت زغالسنگ‌ استان کرمان، زیان انباشته شرکت یک میلیارد و ۵۷۰ تومان بوده که هرماه ۴۰ میلیارد تومان به آن افزوده می‌شود لذا جا دارد مبلغی قابل قبول برای بیمه و دارایی به شرکت تخیصص داده شود.
 توکلی ادامه داد: واگذاری شرکت زغال‌سنگ به زیر مجموعه‌ای از زنجیره تولید تخصصی، تزریق نیروی جوان به معادن، ارائه بسته‌های تشویقی برای کارگران و کارکنان، رفع مشکلات درمانی کارگران، تجهیز معادن و خرید وسایل مورد نیاز خصوصاً در معدن هشونی باید در دستور کار قرار گیرد.
وی ابراز داشت: رفع مشکل  شرکت زغال سنگ در راستای یک درصد ارزش  برای بیماری‌های کارگران معادن و تزریق به بیمارستان‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار کوهبنان افرود:  کوهبنان شهری با ۲۵۰ اثر میراث فرهنگی است که حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود لذا جا دارد معادن متروکه به نقطه ویژه گردشگری مبدل شوند.
توکلی در رابطه با احداث جاده جدید جاده کوهبنان به زرند بیان کرد: استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش کردند و  قرارگاه خاتم‌الانبیا قول داده که کار را انجام دهد لذا جا دارد در راستای ترک تشریفات جاده، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری کند.

وی در پایان تصریح کرد: ما سومین یا چهارمین نقطه سرب و روی در کشور هستیم و شرکت آریا جنوب ۱۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را در برنامه دارد که جا دارد موضوع تامین ۲۵ لیتر آب بر ثانیه مرتفع و در هفته دولت گلنگ‌زنی شود که در صورت  تحقق این امر، ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
انتهای پیام/ نامجو کوهبنانی
 




حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود

منبع:آرمـان
? حیات مجدد کوهبنان با گردشگری معادن ایجاد می‌شود