حکم نهایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می‌شود

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز، ۲۴ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان، آمار پایین جرم در نیروهای مسلح کشور را افتخار دانست و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر حفظ […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور امروز، ۲۴ اسفندماه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کرمان، آمار پایین جرم در نیروهای مسلح کشور را افتخار دانست و گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح بر حفظ سلامت نیروهای مسلح نظارت دارد.

وی با اشاره به نقش تأثیرگذار نیروهای مسلح در حفظ امنیت، اظهار کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح نه تنها در عرصه نظامی بلکه در عرصه دفاع از امنیت کشور، پشتیبانی از مردم و حفظ دستاوردهای انقلاب درخشیده‌ و در اوج اقتدار در سیل، زلزله، مبارزه با کرونا و … حضور گسترده و تأثیرگذار داشتند.

حجت‌الاسلام پورخاقان با اینکه اگر در عرصه دیپلماسی موفقیت داریم؛ نتیجه قدرت نمایی در میدان است، به دستاوردهای نظامی کشور اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال کشورگشایی نیست و چشم طمع به هیچ کشوری ندارد اما اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری نگاه چپ به این کشور داشته باشد و با کمال اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب در موضوعات مختلف، تصریح کرد: از این هشدارها غافل ماندیم؛ تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و … در دوران کرونا سبب شد دسترسی نوجوانان و جوانان به فضای مجازی بیشتر شود و دشمن تصور می‌کرد با سوء استفاده از گسست فرهنگی ایجاد شده و در پی مشکلات اقتصادی می‌تواند فاتحه نظام را بخواند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب بر موضوع جهاد تبیین، افزود: جوان امروز باید بداند در گذشته چه شده و رژیم ستمشاهی با این کشور چه کرده است تا امروز جای جلاد و شهید عوض نشود و البته این موضوع باید با تبیین صورت گیرد.

حجت‌الاسلام پورخاقان عفو اخیر رهبر معظم انقلاب را بی‌نظیر خواند و ادامه داد: پس از اعمال این عفو، دشمن مات و مبهوت ماند و این موضوع در کنار قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران، منجر به تسلیم شدن دشمن شد از این رو باید منتظر خبرهای خوش باشید.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر نیروهای مسلح کشور به درستی از عهده برخورد با این موضوع برآمدند و در استان کرمان فردی کشته و خدشه‌ای به افتدار نیروها وارد نشد، به پرونده مربوط به هواپیمای اوکراینی اشاره کرد و گفت: این پرونده با تحقیقات گسترده و کامل در طول سه سال با سرعت رسیدگی شده است. در این پرونده برای ۱۰ نفر کیفرخواست صادر شده که با ختم رسیدگی به آن، حکم صادره نیز به زودی اعلام می‌شود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در پایان با اشاره به تلاش‌های بی چشم داشت نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح برای صیانت از نیروهای نظامی و انتظامی مقتدر و حفظ اقتدار نیروهای مسلح با کسی که مرتکب جرم شود حکیمانه و توأم با اقتدار برخورد می‌کند.

در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام حسین رضایی تقدیر و حجت‌الاسلام علی توکلی‌زاده به‌عنوان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کرمان معرفی شد.

انتهای پیام




حکم نهایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حکم نهایی پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی صادر می‌شود