حوادث جاده‌ای سیرجان یک کشته و ۹ مجروح برجای گذاشتند

رئیس پلیس راه سیرجان گفت: سه فقره تصادف امروز در سیرجان به‌وقوع پیوست که یک کشته و ۹ مصدوم داشتند. به گزارش فت فتو از سیرجان، سرهنگ مهدی سلیمی رئیس پلیس راه سیرجان امروز اظهار کرد: در کیلومتر ۲۰ محور سیرجان به کرمان برخورد دو خودرو سواری پژو موجب زخمی شدن ۴ نفر و جان […]


رئیس پلیس راه سیرجان گفت: سه فقره تصادف امروز در سیرجان به‌وقوع پیوست که یک کشته و ۹ مصدوم داشتند.

به گزارش فت فتو از سیرجان، سرهنگ مهدی سلیمی رئیس پلیس راه سیرجان امروز اظهار کرد: در کیلومتر ۲۰ محور سیرجان به کرمان برخورد دو خودرو سواری پژو موجب زخمی شدن ۴ نفر و جان باختن یکی از سرنشینان پژو شد.

وی ضمن اینکه علت این حادثه دلخراش را تغییر مسیر یکی از خودروها عنوان کرد، از برخورد دو خودرو سواری پراید در کیلومتر ۴۰ محور سیرجان به بافت نیز خبر داد و گفت: در این حادثه تصادف نیز ۴ سرنشین از دو خودرو زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ سلیمی تصریح کرد: علت این حادثه نیز در دست بررسی و کارشناسی است اما براساس شواهد اولیه انحراف به چپ یکی ازخودروها علت تصادف بوده است.

وی بر تکمیل دوبانده‌سازی محور سیرجان به بافت تأکید کرد و افزود: تمامی حوادث در ۴۵ کیلومتر تک‌بانده این محور رخ می‌دهد.

سلیمی یادآور شد: همچنین امشب خودرو سواری پژو در محور روستایی سیرجان به خیرآباد واژگون شد که یک مصدوم برجای گذاشت و علت این حادثه عدم توجه راننده خودرو به جلو بوده است.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





حوادث جاده‌ای سیرجان یک کشته و ۹ مجروح برجای گذاشتند

منبع: فــارس
? حوادث جاده‌ای سیرجان یک کشته و ۹ مجروح برجای گذاشتند