حمله تروریستی کرمان بیانگر شکست رژیم صهیونسیتی است

کدخبر : ۵۳۰۲۱۲ ۱۴۰۲/۱۰/۱۴ ۱۶:۴۳:۵۲ معاون اول رئیس جمهور در جمع عزاداران کرمان: معاون اول رییس جمهور در گلزار شهدای کرمان گفت: حادثه تروریستی دیروز نشانه شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی است و باید این جنایت بزدلانه پاسخ داده شود. به گزارش نذیر کرمان ، محمد مخبر ظهر پنج شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود […]

معاون اول رئیس جمهور در جمع عزاداران کرمان:

معاون اول رییس جمهور در گلزار شهدای کرمان گفت: حادثه تروریستی دیروز نشانه شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونسیتی است و باید این جنایت بزدلانه پاسخ داده شود.


به گزارش

نذیر کرمان


، محمد مخبر ظهر پنج شنبه در ادامه برنامه‌های سفر خود در جمع مردم عزادار در گلزار شهدای کرمان حضور یافت و ضمن تقدیر از شجاعت و روحیه بالای مردمان این دیار، اظهار داشت: دشمنان از مردم ایران بغض دارند و اگر در حال انتقام گیری هستند، به دلیل از دست رفتن هیمنه شأن در عملیات طوفان الاقصی است.

وی زائرین مزار شهید سلیمانی را تقویت کنندگان فرهنگ مقاومت دانست و افزود: دشمنان ما با این فرهنگ مشکل دارند چراکه تنها اسلحه‌ای که قابل تقابل نیست، همین روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ مقاومت است.

وی با اشاره به پیام تسلیت مقام معظم رهبری پس از این حادثه، خاطرنشان ساخت: ایشان می‌گویند سربازان شهید سلیمانی انتقام قاطع را خواهند گرفت. الان هم به حول و قوه الهی سخت‌ترین پاسخ داده خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی است و باید این جنایت بزدلانه پاسخ داده شود.

 



آیا این خبر مفید بود؟






حمله تروریستی کرمان بیانگر شکست رژیم صهیونسیتی است

منبع: مــوج
? حمله تروریستی کرمان بیانگر شکست رژیم صهیونسیتی است