حملات ‌معاندان آشوب‌طلب بی ‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان در شامگاه سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی وعیادت کردند. سردار […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان در شامگاه سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی وعیادت کردند.

سردار نظری در عیادت از بسیجیان مصدوم شده اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان اسلام و رسانه‌های وابسته به امپریالیسم رسانه‌ای غرب قادر نخواهند بود، خللی به عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب و کشور وارد سازند چرا که ما ملت امام حسینیم و قطعاً حملات ناجوانمردانه‌ ‌معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی ملت شهید داده و فداکار بی ‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت، بساط حرکات کور و خائنانه را به فضل الهی، جمع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عربپور نیز بیان کرد: شجره طیبه بسیج در طول چهار دهه عمر با برکت خود، کارنامه زرین داشته و در همه حوادث، ذوالفقار ولایت بوده و در جنگ نرم، فتنه داخلی و اغتشاشات اخیر ثمره آن را احساس کردیم. مردم بصیر و آگاه دیار حاج قاسم نیز در اغتشاشات اخیر با تفکر بسیجی و با همکاری مدافعان امنیت و نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را نقش برآب کردند.

انتهای پیام




حملات ‌معاندان آشوب‌طلب بی ‌پاسخ نمی‌ماند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حملات ‌معاندان آشوب‌طلب بی ‌پاسخ نمی‌ماند