حملات ‌معاندان آشوب‌‌طلب بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان در شامگاه سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی و عیادت کردند. […]

به گزارش فت فتو از کرمان و به نقل از روابط عمومی سپاه ثارالله، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی عربپور، نماینده ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان در شامگاه سه‌شنبه ۲۶ مهرماه با حضور در منزل تعدادی از بسیجیان مصدوم شده در اغتشاشات اخیر از آنها دلجویی و عیادت کردند.

سردار نظری در عیادت از بسیجیان مصدوم شده اغتشاشات اخیر بیان کرد: دشمنان اسلام و رسانه‌های وابسته به امپریالیسم رسانه‌ای غرب قادر نخواهند بود، خللی به عزم و اراده ملت ایران در دفاع از انقلاب و کشور وارد سازند چرا که ما ملت امام حسینیم و قطعاً حملات ناجوانمردانه‌ ‌معاندان مسلح و آشوب‌طلب از سوی ملت شهید داده و فداکار بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت، بساط حرکات کور و خائنانه را به فضل الهی، جمع خواهند کرد.

حجت‌الاسلام عربپور گفت: شجره طیبه بسیج در طول چهار دهه عمر با برکت خود، کارنامه زرین داشته و در همه حوادث، ذوالفقار ولایت بوده و در جنگ نرم، فتنه داخلی و اغتشاشات اخیر ثمره آن را احساس کردیم. مردم بصیر و آگاه دیار حاج قاسم نیز در اغتشاشات اخیر با تفکر بسیجی و با همکاری مدافعان امنیت و نیروهای امنیتی توطئه دشمنان را نقش برآب کردند.

انتهای پیام




حملات ‌معاندان آشوب‌‌طلب بی‌پاسخ نمی‌ماند

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? حملات ‌معاندان آشوب‌‌طلب بی‌پاسخ نمی‌ماند