حملات به پایگاه عین‌الاسد نشان داد که ایران از آمریکا انتقام خواهد گرفت

کارشناس مسائل منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مرحله اول با زدن پایگاه عین الاسد این پیام را به آمریکا ارسال کرد که انتقام همچنان از آمریکا گرفته خواهد شد. حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ گفت: ترور سردار شهید سلیمانی یک اقدام جنایتکارانه، نقض حقوق بشر و قوانین […]

کارشناس مسائل منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران در مرحله اول با زدن پایگاه عین الاسد این پیام را به آمریکا ارسال کرد که انتقام همچنان از آمریکا گرفته خواهد شد.

حسن هانی‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری فت فتو؛ گفت: ترور سردار شهید سلیمانی یک اقدام جنایتکارانه، نقض حقوق بشر و قوانین بین المللی از سوی آمریکا تلقی می‌شود؛ به اعتبار اینکه شهید سلیمانی، شخصیت جهانی و یکی از تأثیرگذارترین نظامیان منطقه در تقابل با گروهک های تروریستی به شمار می‌رفت و ترور این شخصیت، نقض قوانین بین‌المللی است.

این کارشناس مسائل منطقه ادامه داد: آمریکا به صورت یک‌جانبه و بدون ارائه دلایل قابل قبول به نهادهای بین‌المللی صرفا به دلیل انتقام شخصی و پیش‌برد اهداف شخصی دست به این ترور جنایتکارانه زد؛ اما پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این جنایت، پاسخ کاملا هوشمندانه بود.

وی با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکر حاج‌ قاسم سلیمانی ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند که چنین حضوری در طول تاریخ بی‌سابقه بود و این نشان از محبوبیت و جایگاه شهید سلیمانی در ایران و منطقه دارد، اظهار کرد: به همین دلیل ایران برای اینکه پیام کاملا روشنی به آمریکا ارسال کند، پایگاه عین الاسد که بزرگترین پایگاه آمریکا در عراق به شمار می‌رود را هدف حملات موشکی قرار داد.

هانی‌زاده اظهار کرد: به نظر می‌رسد خساراتی که به آمریکا وارد شد و کشته شدن ده ها نفر از نخبگان نظامی آمریکا نشان داد که ایران هیچ‌گونه تردیدی در انتقام خون شهید سلیمانی به خود راه نمی‌دهد و این تنها مرحله اول از انتقام ایران از آمریکا است و مراحل بعدی هم وجود دارد.

این کارشناس مسائل منطقه افزود: جمهوری اسلامی ایران در حال ارائه پرونده ترور شهید سلیمانی و تعقیب جنایت‌کارانی که در ترور این شخصیت نامدار ایرانی و اسلامی حضور داشته اند را از طریق کانال‌های دیپلماتیک دنبال خواهد کرد و عاملان این جنایت را به دادگاه می‌کشاند و البته انتقام فیزیکی همچنان باقی است و شرایط زمانی و مکانی تعیین کننده است.

وی خاطر نشان کرد: ایران در شرایطی که اقتضا می‌کند، انتقامی از آمریکا در منطقه و هر جا دیگر از جهان خواهد گرفت و خون شهید سلیمانی هدر نخواهد رفت؛ این خون در واقع مایه جوشش ملت‌های اسلامی شده و باعث خواهد شد که ملت‌های اسلامی نسبت به آمریکا نفرت بیشتری پیدا کنند و ایران هم در مرحله اول با زدن پایگاه عین الاسد این پیام را به آمریکا ارسال کرد که انتقام همچنان از آمریکا گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/م




حملات به پایگاه عین‌الاسد نشان داد که ایران از آمریکا انتقام خواهد گرفت

منبع:آرمـان
? حملات به پایگاه عین‌الاسد نشان داد که ایران از آمریکا انتقام خواهد گرفت