حمایت کمیته امداد استان کرمان از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت این نهاد از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ‌ بر ۱۶۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند خبر داد. ناصر عسکری نژاد امروز ۱۵ مهرماه با گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر گفت: بیش از نیمی از […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از حمایت این نهاد از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ‌ بر ۱۶۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند خبر داد.

ناصر عسکری نژاد امروز ۱۵ مهرماه با گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر گفت: بیش از نیمی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را عزیزان روستایی و عشایری تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان باید در نهایت تکریم باشد و این موضوع همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری است، افزود: خیلی از عشایر، مرزداران ما هستند که باید به آن‌ها خدمات‌رسانی کنیم و دولتمردان در کنار کمیته امداد قدم‌های بزرگی برای روستاییان و عشایر برداشته‌اند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی و عشایر با جمعیتی بالغ‌ بر ۱۶۱ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: در راستای توانمندسازی این قشر از جامعه هدف، کمیته امداد در سرفصل‌های مختلف به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ادامه داد: ۲۷۶۰ خانوار روستایی و عشایر تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه روستایی و عشایر بهره‌مند هستند و سال گذشته ۲۸ نفر از مددجویان روستایی با پرداخت حق بیمه آن‌ها توسط کمیته امداد مشمول خدمات بازنشستگی شدند.

وی توجه به رونق‌بخشی اقتصادی و زمینه‌سازی برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت ساکن در مناطق روستایی، محروم و کم برخوردار را از اولویت‌های کاری کمیته امداد استان کرمان دانست و گفت: طی سه سال اخیر ۱۱۷۸ واحد مسکونی تحویل مددجویان روستایی تحت حمایت این نهاد شده و هم‌اکنون نیز ۴۵۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان روستایی تحت حمایت در استان در حال ساخت است.

انتهای پیام




حمایت کمیته امداد استان کرمان از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی

منبع: ایـسنا
? حمایت کمیته امداد استان کرمان از ۶۶ هزار و ۵۲۱ خانوار روستایی