حمایت سپاه از خانواده ۴قلو‌های کرمانی

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدر خانواده ۴قلو‌های کرمانی، قول پشتیبانی داد. به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در دیدار با طلبه کرمانی، پدر چهارقلوهای تازه متولد شده در کرمان از پیگیری برای حل مشکل شغل پدر خانواده خبر داد و افزود: یک منزل ۱۵۰متری به مدت دو سال […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان در دیدر خانواده ۴قلو‌های کرمانی، قول پشتیبانی داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، در دیدار با طلبه کرمانی، پدر چهارقلوهای تازه متولد شده در کرمان از پیگیری برای حل مشکل شغل پدر خانواده خبر داد و افزود: یک منزل ۱۵۰متری به مدت دو سال برای این خانواده رهن می‌شود و مؤسسه درمانی بسیج نیز یه مدت یک سال به این خانواده خدمات رایگان ارائه خواهد کرد.

سردار حسین معروفی افزود: هدیه یک میلیون تومان بمدت یک سال، بسته های کمک معیشتی نیز به خانواده این چهارقلوها تعلق می گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان همچنین با تماسی تلفنی با فرمانده سپاه در فاریاب خواستار شد تا حضوری از خانواده ۴قلوهایی دیگر که امسال متولد شدند دیدار کند.

وی با بیان اینکه در حوزه فرزندآوری نگاه ما نگاه رهبری است، خاطرنشان کرد: از خانواده‌های دارای چندقلو به تناسب توان خود و شرایط آن خانواده حمایت می‌کنیم.




حمایت سپاه از خانواده ۴قلو‌های کرمانی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? حمایت سپاه از خانواده ۴قلو‌های کرمانی