حمایت دادستانی از پروژه های تحول آفرین در استان کرمان

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: از تمامی پروژه‌های قانونی که استان کرمان را در مسیر تحول و پیشرفت قرار می‌دهند، حمایت می‌کنیم. به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی عصر دوشنبه در کارگروه حمایت از شهرداری‌ها جهت انجام وظایف و طرح‌های عمرانی به جایگاه مهم قانون و نظم محیطی در پیشگیری از […]

کرمان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: از تمامی پروژه‌های قانونی که استان کرمان را در مسیر تحول و پیشرفت قرار می‌دهند، حمایت می‌کنیم.

به گزارش نذیر کرمان، مهدی بخشی عصر دوشنبه در کارگروه حمایت از شهرداری‌ها جهت انجام وظایف و طرح‌های عمرانی به جایگاه مهم قانون و نظم محیطی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و وقوع جرم تاکید کرد و افزود: چنانچه شرایط محیطی به نحوی ساماندهی شود که ناخودآگاه افراد را به این حقیقت ترغیب نماید که قانون و نظم مشخصی در فضا حاکم است آنان را وادار می‌سازد که رفتار هنجارمند و در حیطه قانونی را در پیش گیرند و از هر گونه ارتکاب جرم پیشگیری و موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌گردد.

این مقام قضایی تصریح کرد: تلاش در جهت پیشگیری از جرایم منحصراً در حوزه وظایف قوه قضاییه نبوده و سایر دستگاه‌ها از جمله شهرداری‌ها به عنوان یک نهاد مرتبط با امور شهر می‌تواند نقش مؤثری را در زمینه‌های متعدد از جمله ساماندهی مناطق حاشیه نشین و جلوگیری از ساخت و سازهای شبانه غیر مجاز ایفا نمایند.

وی از تشکیل کارگروه حمایت از شهرداری‌ها در انجام وظایف و طرح‌های عمرانی و عزم جدی در پیشگیری و مقابله با فساد در شهرداری‌ها خبر داد و گفت: این کارگروه با هدف رسیدن به ساختاری سالم و عدالت محور تشکیل شده تا اگر مفسده‌ای مانع اجرایی شدن طرح‌های عمرانی در شهر می‌شود با همت اعضا رفع گردد.

کد خبر ۵۹۳۲۱۶۸




حمایت دادستانی از پروژه های تحول آفرین در استان کرمان

منبع: مــهر
? حمایت دادستانی از پروژه های تحول آفرین در استان کرمان