حمایت خیّران از ۱۰۱۶ یتیم به نیت شهدا گلزارکرمان

خیّرکشوری با حضور در گلزار شهدا کرمان ،حمایت از ۱۰۱۶ یتیم طرح محسنین کرمان را پذیرفت . به گزارش فت فتو رضا غنی آبادی خیّر کشوری و فعال در زمینه حمایت ازایتام در گفتگو با خیرگزاری صداوسیمای کرمان گفت: به نیت شهدا گلزار کرمان و به تعداد هر شهید یک یتیم،۱۰۱۶یتیم دارای حامی شدند .وی باا […]

خیّرکشوری با حضور در گلزار شهدا کرمان ،حمایت از ۱۰۱۶ یتیم طرح محسنین کرمان را پذیرفت .

به گزارش فت فتو رضا غنی آبادی خیّر کشوری و فعال در زمینه حمایت ازایتام در گفتگو با خیرگزاری صداوسیمای کرمان گفت: به نیت شهدا گلزار کرمان و به تعداد هر شهید یک یتیم،۱۰۱۶یتیم دارای حامی شدند .
وی باا افزود: تمامی اقدامات خیران در تهران برای حمایت از ایتام است و استان کرمان پس از آذربایجان شرقی با ۵هزار وخراسان رضوی با بیش از۲هزار یتیم سومین استانی است که طرح حمایتی از ایتام را اجرا خواهیم کرد .

غنی آبادی تصریح کرد: قرار است در این طرح حمایتی به نیت هر یتیم طرح محسنین مبلغ اولیه ۵میلیون ریالی به صورت ماهانه واریز شود که به مرور زمان این مبالغ تغیراتی هم خواهد یافت .

بگفته وی در کل کشور این موسسه سعی دارد تا پایان اسفند ۱۰ هزار یتیم را زیر پوشش  دهد  واکنون  ۸هزار نفر را حمایت میکند .
صادقی مدیر کیمته امداد حضرت امام ره استان هم با اشاره به وجود بیش از ۲۱هزار یتیم در استان افزود: ازاین تعداد ۴۲هزار و ۵۰۰نفر دارای حامی اند و با توجه به مشکلات درآمدی نسبت به میانگین کشوری در این زمینه مشکل داریم که با اقدام این خیران امید است سطح درآمدی ۶هزار و۸۰۰یتیم استان بهبود و ارتقا یابد .

 با حضور مسئول ناحیه بسیج حضرت امیرالمومنین کرمان ،مدیر کل کمیته امداد حضرت امام ره و مسئول گلزار شهدا کرمان با اهدا لوح سپاس از اقدام خداپسنانه خیر وحامیان کودکان و ایتام تجلیل شد .




حمایت خیّران از ۱۰۱۶ یتیم به نیت شهدا گلزارکرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? حمایت خیّران از ۱۰۱۶ یتیم به نیت شهدا گلزارکرمان