حمایت جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد

به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ثارالله استان کرمان بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان؛ سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ثارالله (ع) استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس […]

به‌مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ثارالله استان کرمان بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان؛ سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه ثارالله (ع) استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است.

بسْم اللّه الرّحمن الرّحیم

«سبْحان الّذی أسْرىٰ بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا ۚ إنّه هو السّمیع الْبصیر»
سوره اسراء، آیه ۱     

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روزی است که باید به همه قدرت‌ها هشدار دهیم که اسلام دیگر تحت سیطره شما و عُمّال خبیث شما نیست. (امام خمینی (ره)

امروز مسئله فلسطین شاخص میان پایبندی به اصول انسانی و ضدیت با اصول انسانی است. امام خامنه ای (مدظله العالی)

به تعبیری روز قدس، با یک پیام جهانی برای همه‌ دنیا  که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی‌رود نماد دفاع از ملت مظلوم فلسطین است اما در نگاه دقیق و عمیق رهبر انقلاب، روز قدس نماد مبارزه با نظام سیاسی ظالمانه و استکباری است و به معنای دقیق کلمه، دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است و راهپیمایی روز قدس به نوعی صف‌آرایی حق در برابر باطل، و عدل در مقابل ظلم است و دفاع از حقیقت و مبارزه با ظلم سیستماتیک استکبار جهانی، تکلیفی شرعی، مسئولیتی اجتماعی، و وظیفه‌ای اخلاقی برای همه آزادگان و مسلمانان جهان است.

طی سال‌های گذشته برگزاری راهپیمایی روز قدس، این میراث ارزنده بنیان‌گذار انقلاب اسلامی سبب شده است تا فطرت پاک بشری در حمایت از ملتی مظلوم و ستمدیده بیدار شود.

با توجه به شرایط خاص امسال، که همگان شاهد تحقق وعده الهی و فروپاشی واضمحلال رژیم منحوس وکودک‌کش اسراییل هستیم برگزاری شکوهمند و پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس امسال و بیداری و هوشیاری آحاد جامعه می‌تواند بار دیگر عزم، اراده و وحدت امت اسلامی را به‌ویژه ملت انقلابی و قهرمان ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و انتفاضه را در معرض جهانیان قرار دهد.

سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان کرمان ضمن محکومیت و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی از همه مردم ولایت‌مدار استان به‌ویژه جامعه مهندسین صنعت و معدن جهت شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورده و تأکید می‌کند که تداوم مقاومت در سرزمین‌ فلسطین و حمایت‌های جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد و این پاره تن جهان اسلام به آغوش ملت اسلامی باز خواهد گشت.

انتهای خبر/م




حمایت جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد

منبع:آرمـان
? حمایت جهانی از مجاهدان فلسطینی، قدس شریف را آزاد خواهد کرد