حمایت به شرط ترک فعل قاچاق سوخت/ سوخت‌بری ریشه‌ای فرهنگی در شهرستان فاریاب دارد

حسینی فرماندار فاریاب گفت: مشکل بیکاری سوخت‌بران را حل می‌کنیم فرماندار شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی «فت فتو» گفت: مشکل بیکاری سوخت‌بران را به شرط ترک این فعل حل خواهیم کرد.  حسینی فرماندار فارياب: مشكل بيكاري سوخت‌بران را به شرط ترك این فعل حل مي‌كنيم. فرماندار فارياب گفت : با معرفی فرصت‌های شغلی […]

حسینی فرماندار فاریاب گفت: مشکل بیکاری سوخت‌بران را حل می‌کنیم

فرماندار شهرستان فاریاب در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی «فت فتو» گفت: مشکل بیکاری سوخت‌بران را به شرط ترک این فعل حل خواهیم کرد.

 حسینی فرماندار فارياب: مشكل بيكاري سوخت‌بران را به شرط ترك این فعل حل مي‌كنيم.

فرماندار فارياب گفت : با معرفی فرصت‌های شغلی مناسب و ارائه تسهیلات و برداشتن موانع ، آمادگي داريم مشكل بيكاري سوخت‌بران را حل كنيم .

سيد حسام الدین حسيني در ادامه عنوان کرد : زماني كه مبارزه با قاچاق سوخت در فارياب مطرح مي‌شود برخي مي‌گويند سوخت‌بري اين افراد ناشي از بيكاريست، اما اگر اين افراد كه تعدادشان در شهرستان فارياب محدود است، اين فعل را ترك كنند ما این آمادگی را داریم که با معرفی فرصت‌های شغلی مناسب، ارائه تسهیلات ، برداشتن موانع و حتی معرفی به بخش‌های خصوصی (طبق توانمندی افراد و درخواست بخش خصوصی) ، مشکل شغل این افراد را برطرف کنیم.

حسینی افزود: فارياب اولين شهرستان در جنوب كرمان است كه با نصب دوربين پلاك خوان در جايگاه‌هاي سوخت، جلوي بخشي از مشكلات سوختي در اين شهرستان را گرفته است. سوخت‌بري البته به‌علت افزايش هزينه‌هاي زندگي و تورم موجود به شغل دوم برخي شاغلين نيز تبديل شده است .

انتهای پیام/م.ق




حمایت به شرط ترک فعل قاچاق سوخت/ سوخت‌بری ریشه‌ای فرهنگی در شهرستان فاریاب دارد

منبع:آرمـان
? حمایت به شرط ترک فعل قاچاق سوخت/ سوخت‌بری ریشه‌ای فرهنگی در شهرستان فاریاب دارد